No,miten lahjoitte isänne Isäinpäivänä?Mitä lahja kustansi?Oliko Isä tyytyväinen vai tyytymätön?

Annoin itse Trolley-laukun,kun hän tykkää matkustella.

Avainsanat: isänpäivä lahjat tyytyväisyys hintahaarukka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2008 - 07:08

Annoin miehelleni työkalupakin, johon järjesetlin kaiken paikoilleen ja hommasin muutamia uusia työkaluja sinne. Lahja ei kustantanut kovinkaan paljon, mutta oli mieleinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 07:43

mieheni osti itselleen kalliin tuoliin käyvän hieronta laitteen, möyhentää kuulemma lihaksia hyvin, onnellinen hymy oli ainakin kasvoilla,lapset ja lapsenlapset muistivat pappaa myös. Itse annoin tarjoilut lahjaksi ja olin marimesatta ja kiukuttelematta se on hänelle hyvä lahja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 09:18

Isäni on kuollut, mutta kynttilän vein haudalle. Poikamme taasen osti miehelleni uuden Pahkasika-kirjan jonka hinta lienee ollut vähän alle kolmenkympin. Itse järjestin kotona isänpäivä-kakun ja -ruokailun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2008 - 13:01

Ostin isälleni auton, bmv vitos sarjaa. =D Hyvä auto itellä honda gti suora ruiskulla ja turbolla. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 13:03

Kynttiläälä ja ajatuksilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2008 - 14:09

annettiin isälle uusi kahvinkeitin, moccamaster. kyllä tykkäsi. itse en ollut mukana ostamassa, arvokashan se kuitenkin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 14:40

Muistelin isääni.

Lisätty: 10.11.2008 - 14:41

Niin... mieheni ei ole isäni joten häntä en lahjo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 14:59

nii..en päässy onnittelemaan, kun ei puhelimet tai netti toiminu...kiitos operaattorin:/..meillä yleensä riittää onnittelut ja isi on siihen tyytyväinen. appi ukko tykkäs saamastaan arvasta josta tulikin 20 euron voitto:D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 21:44

Laitoin isälleni Taivaaseen tekstiviestin, kyllä se sinne meni kun vastasikin
mulle unessa.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 22:54

Annoin isälleni samana päivänä savustetun lohen, ja eipä tuo juuri mitään maksanut. mutta isä tykkäsi..sehän se pääasia oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 11:52

kynttilä maksoi 3:50 , ei puhunnut eikä pukahtanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 07:51

kahvihetki suunnitelman mukaan