Onko masuasukki tuttu sana teille..mitä lie tarkoittaa?

Avainsanat: masuasukki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2013 - 19:23

Meidän masuasukki sai alkunsa vuonna -96 ja ennenkuin hän syntyi ja sai kastessa oikean kutsumanimensä häntä helliteltiin pikkukirpuksi. Näin siksi ettemme haluneet tietää vauvamme sukupuolta hänen olessa vielä pekkä masuasukki eikä Henriksi, Henriikaksi, Matiksi, Maijaksi, tai muuksi nimetyksi henkilöksi kutsuminen oikein kiehtonut ennen sukupuolen paljastumista ja kastetta.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastanneille..Meidän tämä masuasukkin sukupuoli selviää vasta myös,kun putkahtaa maailmaan Toukokuussa..Hyvä ultrakuva kasvoista..veikkaan tätä söpöliiniä tytöksi..ensimmäinen 4:jättä polvea....se on pääasia,että on terve..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.02.2013 - 22:27

Vauva tuosta lähinnä mieleen tulee, ei muuta. Miksei vatsapöpökin, masussa sekin asuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 09:05

Kyllähän se äitinsä mahassa kelluvaa pientä tarkoittaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 10:52

Ei ole tuttu sana,tiedän,mutta sana siinä kuin jaxuhalikin,kuvaava,kuvaileva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 13:16

Minun "masuasukki" tunnettiin 11 vuotta sitten nimellä Hikka-Napero. Eli sikiötä/vauvaa veikkaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 16:57

Minun masuasukki on aivan lähituntumassa. en ole kuullut aiemmin sanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 19:35

3 kpl masuasukkeja on tänävuonna tulossa... lapsenlapsina...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.02.2013 - 22:45

enpä ole ennen kuullut, mutta toivottavasti se on vauva eikä mikään lapamato ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2013 - 20:16

Ennenkuin luin muutaman vastauksen, käsitin tuon sanan masua sukki eli olisin veikannut jotain japanilaista ruokaa, mutta asukkihan se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:21

Enpä ole kuullut, mutta tuli heti mieleeni vauveliini ja lokoisasti oleskelee yksiössään.