Perussuom.kansanedustaja huolestunut eduskunnan wc-kulttuurista.Onko kansaned.mielestäsi tärkeämpää mietittävää kuin wc-asiat?

Kansanedustaja PS Juuso Hakkarainen on närkästynyt eduskunnan mukavuuslaitosten kunnosta ja kehottaa kollegoitaan siivoamaan wc-harjalla pyttynsä käynnin jälkeen.
***Tässä,mitä muistan IS.linkistä,nimikään ei varma ;-) vain PS siis puolue****

Avainsanat: wc-harjan käyttökehotus parlamentin wc-kulttuuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2013 - 15:06

Roope-kissan mjauta lainaten: "Siisti pitää aina olla, sanoi kissa hietikolla. Kaapi jälkeen tarpeenteon päälle pienen santakeon".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2013 - 15:11

Siis sama vastaus ei lehteen vaan osoittaa asia siistijälle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 19:14

Tärkeä kysymys näköjään oli kun pitää vielä täälläkin vatvoa sitä. Eikö ole tärkeämpiä tietoja asioista tarvetta saada täälläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2013 - 22:23

Pytyt puhtaaksi juu, on miellyttävämpää seuraavan asioida siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 17:03

Ihan hyvä asia keskustella tämä, siinä kuin joku muukin esimerkiksi kotiaskare, asusteet, korut ym.
Maneesi on vapaa kysyä, esittää ja vastata tai olla vastaamatta, jos jonkun kysymys ei miellytä, eikä heittää kyseenalaista vähän vähättelevää vastausta kysyjälle. Olet PateT aivan asian ytimessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.02.2013 - 22:52

on niillä varmasti tärkeämpääkin mietittävää, mutta tuollaiseen jokapäiväiseen elämään vaikuttavia asioita tulee väkisinkin mietittyä itse kukakin, ei siitä mitään haittaa ole, vaikka miettijä olisikin perusuomalainen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2013 - 08:17

Ei siellä varmaan oo muutakaan mietittävää. Kun talous on kuralla, niin pöntön ympärillä ne ajatuksetkin pyörivät.