Mitä työtä et suostuisi koskaan tekemään?

Vai onko niin ettei sellaista työtä olekkaan jota en rahantarpeeseesi tekisi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2013 - 16:33

Obduktio hommia en haluaisi tehdä.

Kysyjän kommentti

Obduktio hommia minä kyllä voisin tehdä mutten moiti sinia jos et niitä tekeis. Eihän kaikki hommat kaikille sovi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2013 - 10:26

Epärehellistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 10:36

En tekisi koskaan sellaista työtä, jota en varmasti osaisi tehdä.Kun työ tehdään,se tehdään hyvin.Eli niin hyvin,kuin kykenee.On kyse sitten mattojen piiskauksesta tai aivokirurgiasta.Kaikki työ on arvokasta ja varsinkin sydämellä tehty :)

Ja sanomattakin selvää, että mihinkään epärehelliseen ei kannata ryhtyä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 12:34

Lainvastaiseen enkä eläimiä ja ihmisiä vahingoittavaan hommaan ryhtyis,en edes rahasta.Sontaa lapioimaan,kusputkia pesemään ja saunottajaksi,jo vain,kun summasta sovitaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 15:08

Lainvastaista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 21:19

Lappuliisasksi en kyllä alkaisi...sakkolalappuja kirjoitttelemaan..siinä tulee varmaan herkästi vihamiehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2013 - 22:11

Siivoojaksi en ryhtyisi, on tarpeeksi vaikeaa jo kotonakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 17:14

Kaiki työ kelpaa, jota osaan, olen jopa siivonnut lisätöinä nuorena likkana ravintola Adlonin ja
ravintola Motin miestenkin vessoja, siis niiden kusirallien alusia ja sen sanon, että mikään työ ei ole käsiini jäänyt kiinni. Kun tässä nyt ihmetellään näitä WC-hommia niin tulta lisää.

Lähteet:
oma menneisyys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2013 - 08:18

Sellaista, mikä ei kartuta eläkettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:13

Mitään mikä vahingoittaisi toista ihmistä tai eläintä.