Kuinka vuoden toinen kuukausi lähti käyntiin?

Itsellä hyvin,sain tammikuun taakseni ja hyvän,läheisen ystäväni siunaus yms.takana.Se varjosti oloani alakulolla koko tammikuun,nyt todellisuutta,häntä ei enää ole.piste

Avainsanat: uuden vuoden toinen kuukausi uutisia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 19:58

Mukavasti alkoi - pitkällä lennolla. Toisesta päivästä eteenpäin olikin sitten rentouttavaa lepoa rannalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 10.02.2013 - 21:24

ihan mukavasti on alkanut, tässä kevättä odotellessa, osanottoni menetyksen johdosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2013 - 22:20

Helmikuu pyörähti käyntiin lähes huomaamatta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2013 - 15:30

Hyvin on nämä 11 ensimmäistä päivää sujuneet. Jatko menee varmaan yhtä sutjakkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2013 - 18:24

Koko viikonloppu tuli leivottua, isää katsomassa sairaalassa eilen ja ostin hänelle laskiaispullan ja kahvin. Tänään koritelin kakut valmiiksi ja menin äitini 80v päiville kahvittamaan vieraat ja onneksi isäkin pääsi kotiin, huomenna menen tarkastamaan mitä laitetaan pakkaseen, kun illalla vielä tulee veli perheineen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2013 - 20:26

No niinkuin ne yksinäisen eläkeläisen päivät menevät suurimmmaksi osaksi vanhoja vaivoja
perannelessa ja uusia odotellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 00:49

Hyvinhän tämä helmikuu lähti minulta aluksi käyntiin, mutta sitten vuorokautta ennen runeberginpäivää iski 39 asteen kuumeen kera kova flunssa joka vaivaa yhä tukkoisen nenän ja kiusallisen yskän muodossa. Näistä vaivoista johtuen minun on tullut valvoskeltua (tämän meneillään olevan yön tapaan) tunti jos toinenkin ennenkuin olen saanut nukahdetuksi. Flunssastani huolimatta olen varma, että tämä helmikuu loppuu osaltani yhtä hyvin kuin alkoikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 19:38

Hyvin on lähtenyt käyntiin..kun funssakaan ei ole iskenyt..
Eilen juotutiin lapsenlapsen 26 v. kahvit..
Vauvan vaateita ostin tallinasta..tälle tulossa olevalle..ensimmäinen 4:jättä polvea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 10:56

Tässähän tämä aika kuluu. Uudenvuoden tinat yskittiin tammikuussa ja laskiaispullat just äsken. Kevättä odotellen, jolloin luonto herää taas henkiin. Ja onhan sinulla edelleen edesmennyt ystäväsi lähelläsi. Muistoissa.