Mitä mieltä oletta Tallinen risteilyistä?Jos olette käyneet...

Iskelmä risteilyllä kävin..oma kunto ihan OK..Voi hyvä luoja...miten ihmisiä sammui viinaan..olin kyllä ihan kauhuissani...suomalaista sikailua..

Avainsanat: tallinan risreilyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2013 - 16:19

Mie oon oskin kanssa sitä mieltä että aina ne Tallinnan risteilyt kotiolot voitaa. Jokaiseen risteilyyn (oli "tuliaispullojen" osto sallittua vain paluumatkalla, tai jo menomatkallakin) mahtuu mukaaan aina niitä jotka nautittuaan "miestä väkevämpiä" yhden paukun liikaa nukahtavat minne sattuvat, kailottavat korviahuutavalla metelillä, tai käyttäytyvät muuten epäsovinnaisesti. Kun heistä ei piittaa ristelyt on todellakin mukavaa vaihtelua kotioloihin, etenkin silloin kun niitä ei tee muutamaa kertaa vuodessa enempää.

Kysyjän kommentti

Kiitos..kyllä kotiolot voittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2013 - 23:24

Riippunee kaiketi laivasta ja päivästä, millaista se meno siellä on.Itse pyrin menemään näille Tallinnankeikoille viikolla, niin on rauhallisempaa ja hieman halvempaa.Tosin maissa aika moni asia on kallistunut, eikä kannata enää sen takia ostaa...Mutta kerran tai kaksi/ vuosi laivoilla käyn ja silloin otetaan rauhallisesti, mutta nauttien.Eestiläiset osaavat muuten tehdä HYVÄÄ ruokaa! Alkoholista en ole niinkään enää vuosiin perustanut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2013 - 08:36

no tota noin kyll ne kotiolot voittaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2013 - 09:05

Parin viimeisen vuoden aikana olen muutaman kerran vuoteen käynyt Tallinnassa, olen mennyt sinne lentäen, -90-luvulla kävin Tallinnassa kerran kuukaudessa ja sain laivamatkoista kyllikseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2013 - 18:03

Olen päässyt 3 kertaa koulutusmatkalle Tallinnaan. Olen tutustunut Mustamäen keskussairaalaan ja Pärnuun keskussairaalaan. Kauppakorkekoulussa ja pohjois-euroopan suurimmassa automatisoidussa logistiikka keskuksessa olen päässyt käymään.
Onhan niitä hupireissujakin ollut. Viikolla on tosiaankin rauhallisempaa. Kyllä tavara vielä ainakin Kristinekeskuksessa on halvempaa kuin Suomessa.
Merekeskus näytti olevan mafiosoista tyhjennetty. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.02.2013 - 21:34

kerran olen käynyt, ja se riittikin, en ymmärrä ihmisten intoa, toki jos asuu siellä sataman kupeessa niin ehkä on hyvä vaihtoehto, mutta itsellä tulee sen verran kilometrejä jo päästäkseni sinne satamaan, että ei kiinnosta, ruoka on kyllä hyvää ja juoma ei lopu kesken, mutta saa niitä lähempääkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2013 - 15:23

En ole käynyt Tallinnassa ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen, joten ei tietoa minkälaista meno nykyisin on. Silloin kun kävin, oli viina pääosassa lähes jokaisella matkalaisella. Enkä ole aikeissa mennä uudelleen. Liian pitkä matka satamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2013 - 18:17

Kauan sitten kun oltiin Tallinnassa ja todella paljon oli Suomalaisia sika kännissä ( mennen tullen), oikein pahaa teki... En ole sen jälkeen siellä käynytkään... Itse pidän vaarallisena taiteluna tuota, silloin sattuu ja tapahtuu... vaikka mitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2013 - 20:31

Hyvin mennyt, ei krapulaa joten ei tukkut rahapulakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2013 - 21:28

Viina on viisasten juoma. Sitä kun juo niin tulee viisammaks.