Oletteko tutustuneet jalkapohjalaastariin?

Avainsanat: jalkapohjalaastari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2013 - 08:26

Aivan outo tuttavuus...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2013 - 21:45

Nyt ihan vieras juttu.Olisi mukavaa kuitenkin kuulla lisää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2013 - 23:09

Tunnen vain nikotiinilaastarin, känsälaastarin ja haavalaastarin. Kysymäsi laastari on aivan outo.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.02.2013 - 01:40

enpä ole kuullut, ei taida olla jalkapohjan haavoja varten ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2013 - 08:57

Elimistön puhdistamiseen tarkoitettu jalkapohjalaastari.
Täytyy kyllä sanoa mielipide ettää höpö höpö en usko...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2013 - 16:45

Jos tarkoitat laastareita elimistön putsaukseen, niin on tullut kokeiltua. Näytti toimivan: aamulla laastarit olivat mustat. En enää käytä laastareita, sillä hankin omaan käyttöön Detox-jalkakylvyn, suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2013 - 16:06

Osallistuin poikani luokan luokkaretkensä rahoittamiseksi järjestämiin arpajaisiin ja voitin sieltä 10 kpl:n Detox jalkapohjalaataripaketin noin viikko sitten. En ole sitkeän flunssani vuoksi kayttänyt tuosta paketista ainuttakkaan laastaria. Tästä syystä en pysty antamaan niistä omakohtaisia käyttäjäkommentteja. Se mitä noista laastareista tiedän perustuu tuttuiltni kuulemiin kommenteihin. He ovat ovat pääsääntöisesti kehuneet laastareita ja sanoneet niiden todella poistavan kehosta kuona-aineita ja virkistävän käyttäjiensä oloa.