Onko sinulla ystävänä ulkomaalaistaustainen ihminen?

yle.fi/uutiset/suomalaisiin_...origin=rss
Oletteko selvinneet ilman ongelmia?
yle.fi/uutiset/thainaiset_ke...origin=rss

Avainsanat: ulkomaalainen ystävä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2013 - 16:53

Tunnen muutaman ulkomaalaistaustaisen henkilön ja ihan samanlaisia ovat kuten me muutkin.

Kysyjän kommentti

Näinhän se vaan on :) Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2013 - 16:16

Kyllä minulla on ystävänä ulkomaalaistaustainen ihminen, entinen työtoverini oli ja olemme yhteyksissä sp ja puhelimen välityksellä nykyään, en oikein enää kyläile missään tuon sairauteni vuoksi niin jää muidenkin ystävien kanssa puhelimen ja sp varaan se ystävyys, en jaksa oikein meillekään ketään kutsua kun siitä on vaivaa, ja kivut voi tulla niin äkkiä että heti pitää mennä maate, no parempi olla itsekseen kotona vaan ja koneella hoitaa ystävyydet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2013 - 18:29

Kyllä minulla on jokunen, muutamat asuneet syntymästä asti täällä Suomessa.
Rasisti en ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2013 - 19:54

On useitakin, eikä mitään ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.02.2013 - 21:01

työkavereita en osaa ihan ystäviksi laskea ja liekö sukulaisetkaan kuuluvat tuohon kategoriaan;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2013 - 21:57

Mikä nyt sitten lasketaan ulkomaalaistaustaiseksi. Minulla on yksi turkkilainen ystävä, mutta hän on syntynyt Suomessa. Elää ja asuu kuitenkin hyvin turkkilaiseen tapaan, toki suomalaiseen yhteiskuntaan sopeutuneena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2013 - 18:06

On virolaisia, venäläisiä, kenialaisia, amerikkailaisia ja australaisia.