Minkä takia minulle tulee sähköpostiin edelleen kiitokset parhaasta vastauksesta 12.11.2011? Se salasana-hässäkkä?

Lisätty: 28.01.2013 - 15:09

Kiitos teille napsut! Tein niinkuin neuvoitte, eikä ainakaan nyt ole sähköposti pahemmin sähissyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.01.2013 - 17:55

Kysypä ylläpidolta josko osaisivat selittää. Itselleni tulee usein sama - ajantasalla oleva ilmoitus pariin kolmeen kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2013 - 19:22

Samat sanat kuin Idakin sanoi, minäkin laitoin tässä 2 kysymystä, mutta tulin heti katumapäälle ja kirjoitin
ylläpidolle. että poistaisivat ne ja se toimi ilman mitään, heti, että siellä on kyllä ainakin joskus paikan päällä.
On epäilty, onko ketään, mutta todistettavasti on. Palaute lomake on esim. tämän sivun alaosassa sinisellä kaistalla, siltä varaa, että et ole sattunut huomaamaan.
Näin neuvoo kissaton, täältä Suomen saloilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2013 - 21:33

Ylläpito tietää, ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2013 - 11:25

Ota YP:n yhteyttä,korjaavat varmasti tilanteen,mutta onhan se kiva sada kiitoksia.Sa salasana-hässäkkä,jos tarkoitat,tapahtui mun mieelstä aikaisemmin syksyllä,ehkä avasivat sivut uudelleen.En tiedä,kun en kokeillut onko auki tai ei,ennnekuin muutama viikko sitten. YP,etusivun alakerrasta,saattaa olla palaute tai jtkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2013 - 21:40

Hyvä että auttoi nämä napsujen neuvot..