Minkä vuoksi suomalaisten tulee viettää huomista Vainojen uhrien muistopäivää?

Avainsanat: vainojen uhrit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 27.01.2013 - 00:22

ehkä tuo muistopäivä pitää asian mielessä, eikä uhraus siten olisi ihan turha, valitettavasti vainojen uhreja tulee lisää päivittäin :(

Kysyjän kommentti

Kiitos, juuri nämä sanat sanoi radiossa toimittaja kun puhui tästä asiasta. Meidän ei tule unohtaa, vaikka se hirvittävää on ollutkin, mutta ei koskaan enään tälläistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.01.2013 - 22:30

Yksi syy voisi olla se että Auschwitzin keskitysleiri vapautettiin. Se on sen muistopäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2013 - 00:27

Virallista tietoa:
www.ykliitto.fi/tiedottaa/uu...27_paivana

Kaatuneiden muistopäivänä muistelen rallissa kaatumisiani?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2013 - 11:37

Ajatellaan asiaa niin, että nämä vainot ei lopu koskaan,eikä missään...Vain maa ja nimi vaihtuu.Tai rotu...Ja useimmat tehdään ikävä kyllä uskonnon tai politiikan nimissä.Täytyy vaan todeta, että mikään tai kukaan ei ole niin paha, kuin ihminen.Suurin peto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2013 - 12:20

Auschwitz-Birkenaun keskitysleirin vapauttaminen yksi syy, yksi pysähdyttävimpiä paikkoja, joissa olen matkoillani vieraillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2013 - 13:59

Auschwitzin keskitysleirin vapautettiin..