Oletko oluen ystävä ja mikä on merkkisi?

Kummasta maistuu mielestäsi olut paremmalta lasipullosta vai tölkistä?Mie en niinkään oluesta välitä,mutta jos sitä ostan,niin kyllä se on karhua.

Avainsanat: olut tölkki pullo lasia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2013 - 11:58

Murrr... karhua minäkin yleensä juon silloin kun olututtaa. Välillä tosin tulee maisteltua vähän eksoottisimpiakin mallasmakuja, mutta karhua minä yleensä juon ja mieluiten tölkistä niinkuin muitakin oluita, sillä pullot on hankalia säilyttää ja kantaa palautautomaatille ilman koria.Kori taas vie liikaa tilaa .

Kysyjän kommentti

Karhu on täyttä olutta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2013 - 14:48

no tota noin kyll otan olutta. merkkini on lapin kulta,mut ei aina saatavilla.pullo-olut on mielestäni parasta.juon kyllä kaljan lasista tai tuopista en pullosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 17:00

En ole erityisemmin oluen ystävä, mutta joskus janooni juon 3. oluen. Sandels maistuu ehkä parhaimmalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.01.2013 - 17:15

Olut kuin olut, pullossa tai tölkissä, hyvää on. Muttei sitä voi viikkotolkulla lipitellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2013 - 17:40

Vain ja ainoastaan oluen ystävä. Muut juomat saavat puolestani olla juomatta. Tölkistä suoraan juon ja hyvää on ja merkki on nykyisin Euroshopper.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 19:45

En ole suuri oluen ystävä, mutta sitten kun olueen päädyn, niin otan mieluusti tummaa olutta, merkillä ei väliä, mutta lasista haluan olueni juoda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 20:22

Mieluummin siideri kuin olut. Olutkin menee, jos ei muuta saatavilla. Merkistä ei niin väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 20:36

Todella harvoin tulee olutta nykyään juotua..jos ostan olutta on kyllä Olvia..tai Karhua..
Mielummin juon siiderin.
Ennen oli aina olutta kotona,kun miehelleni maistui olut..mutta nykyään ei voi lääkityksen takia ottaa yhtään alkoholia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.01.2013 - 23:42

tykkään oluesta tietyissä tilanteissa, ulkomailla, saunassa, seurustelun merkeissä ja tietysti kesällä pihahommien jälkeen, merkillä ei ole niin väliä, tuntuu siltä että mikä tahansa on hyvää kun sitä vähän aikaa totuttelee, kokeilen mielelläni uusia merkkejä ulkomailla, suomessa en niinkään kun maksavat kolme kertaa enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2013 - 16:52

Onneksi on olvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2013 - 20:19

En ole iso ystävä,tosi harvoin saatan tilata oluen,mutta matkoilla pyrin maistamaan paikallista olutta,aina.Lasisesta juoma-astiasta maistuu olut paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2013 - 22:12

Ennen otin saunakaljan, varsinkin mökillä,mutta nyt en ole vuosiin edes maistanut. Silloin Karhu oli parasta...Punaviiniä lasi kaksi silloin harvoin, kun juon. Tai Cavaa .

Nyt leikkauksen vuoksi taasen pitkään lääkekuri, joten menee monta viikkoa,ennenkuin kahvia väkevämpään kosken :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 16:19

Joskus harvoin tulee ostettua mutta silloin kun ostan ostan pullon Nikolaita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 22:32

Olutta en saa juotua, mutta viiniä kyllä pieniä määriä. Black Toweria kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 22:52

Aikoinaan merkkini oli karhu, mutta nyt onneksi kraaanvesi, ja joku hedelmäjuoma, ei siis %.