Mikä on viimeisin elokuva, jonka näit elokuvateatterissa?

Tykkäsitkö elokuvasta ja tunnelmasta?

Avainsanat: elokuvateatteri elokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2013 - 19:34

J.R.R. Tolkienin kirjaan perustuvan Hobitit oli viimeisin elokuva minkä olen nähnyt elokuvateatterissa. Katsoimme sen poikani toiveesta 2-d versiona vaikka 3-d versiokin olisi ollut mahdollista paikkakuntamme elokuvateatterissa nähdä. Elokuva ylitti kaikki ennakko-odotuksemme ja oli todella koukuttava. Tästä syystä aijommekin katsoa loputkin Hobitit trilolgian osat heti kun ne valmistuu ja täällä meillä Suomessa esitetään.

Kysyjän kommentti

Leffa tullut nähtyä jo kaksi kertaa.Mahtava teos! Kiitos vastauksestasi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.01.2013 - 18:38

Nyt heitit pahan. En muista koska olisin elokuvissa käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.01.2013 - 20:01

matkalla pohjoiseen, käytiin pikkujouluporukalla katsomassa, ihan mukava oli ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2013 - 08:56

Vuosia sitten, ja elokuvan nimi jo unohtunut. Oli kotimainen leffa. Ja tunnelma ei mitenkään erikoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2013 - 09:32

Juoppohullun päiväkirja tuli just hiljattain katsottua, pettymys katsoin pari vuotta sitten tuon näytelmän oli paljon parempi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2013 - 11:41

no tota noin kävin katsomassa lauluduuoa loiri ja edelman .ei mielestäni mennyt oikein putkeen.
elokuva matkalla p...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2013 - 12:23

Viimeisimmästä leffakäynnistä on jo jonkin verran aikaa, en edes muista mitä olin katsomassa, mutta yksi leffa on jäänyt mieleen eli Piiat. Tykkäsin kovasti, hyvä juoni ja tunnelma.

Tarkoitus on mennä katsomaan seuraavaksi uusin Bond,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2013 - 14:16

On niin pitkä aika ,kun olen elokuvissa käynyt..en todellakaan muista mikä elokuva oli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2013 - 14:47

Pysyn tässä vastauksessa: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/12964

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2013 - 11:48

En ole käynyt elokuvissa ainakaan 20-vuoteen.
Ei ole edes mielikuvaa elokuvasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2013 - 01:14

Marraskuussa olen ollut katsomassa Palmen-dokumentin,just tänään hantväskyn poh
jalla oli leffalippu ja totesin tuon saman...