Meinaatko käydä ALE-myynissä??

Minun pitäisi käydä..jos löytyisi joku kiva takki..

Avainsanat: ale

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2013 - 01:16

En,en ja en,ostan kun tarviin jotain ja muuten saapi olla,mokomat!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2013 - 10:23

Itseasiassa ajattelin katsastaa ensi viikolla Tallinnan alet, olen siellä nimittäin viikon lomareissulla. Mitään erityistä en hae, mutta jos kohdalle jotain passelia tulee, niin sitten saattaa mukaan lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2013 - 12:51

Käyty on jo kun piti hakea pojalle t-paitoja enstisten jäätyä meidän perheen jättiläisellä taas kerran pieneksi vain muutaman kuukauden käytön jälkeen. Uudestaankin aijon ale-myynteihin mennä sillä mielestäni on aivan järjetöntä maksaa tarvitsemistaan tuotteista täyttä hintaa jos ne voi saada alennettuun hintaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2013 - 13:12

Takkii vail oisin miekii, mut ei perjantain sattunu silmää. Jospa hää sit löytyis myöhemi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2013 - 15:14

Ei kuulu mitenkään mielipuuhasteluihin, Mutta niinkin pitää joskus tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2013 - 15:32

En alennusmyynnin takia viitsi lähteä kaupunkiin, mutta jos muuta asiaa sinne tulee, niin samalla voin katsastaa alennusmyynnitkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2013 - 15:37

En taida mennä. Mulle kun aina käy niin,että ALE rekistä ei löydy niin mitään ja sieltä normihintaisten puolelta sitten löytyykin jotain AIVAN ihanaa, joka pitäisi saada...
Kun en pakosta mitään tarvitse, jätän suosiolla väliin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.01.2013 - 22:08

En varsinaisesti mene Ale-myynteihin. Jos jossain kaupassa käydessäni osuu jotain kivaa silmiin, saatan ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2013 - 10:01

1 pusero tuli ostettua jos sitä nyt voi sanoa että olen kyllä aleessa käynyt mutta kaikki muu mitä katsoin sai jäädä ihan rauhassa kauppaan ei innostanut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2013 - 12:48

Tulihan tuolla käytyä. Ostin ihanan lämpimän ulkoilutakin.