Tänään alkaa Putous televisiosta! Ajattelitko seurata?

Millaisia mahtaa hahmot olla tänä vuonna...?

Avainsanat: putous

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2013 - 12:47

No ehdottomasti. Yksi parhaimmista kotimaisista viihdeohjelmista - tässä joutuu jopa nauramaan. Jaa sitähän sää kysyit.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.Sitähän mää kysyin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.01.2013 - 19:13

Kiva kun muistutit. Laitoin äkkiä tallentumaan, sauna nimittäin kutsuu sitä ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2013 - 19:24

Kyllä on tarkoitus katsoa...on tallennuksessa,kun nuorisoa on tässä meillä saunomassa...onhan sitä kiva taas seurata.
Kyllä jäisi monta ohjelmaa katsomatta..jos ei olisi tallentavaa digiboksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2013 - 21:15

Tuli tuo aloitusjakso katsottua, vielä oli hahmot hieman jähmeitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.01.2013 - 22:06

enpä taida keretä/jaksaa, ehkä sitten myöhemmin dvd:nä omaan tahtiin, muutkin kaudet on vielä näkemättä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2013 - 22:16

En todellakaan aio seurata. Ei turhempaa ohjelmaa voi enää olla kuin se. Oma mielipiteeni. Tiedän että monet tykkää siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2013 - 00:09

Sivusilmällä toisinaan vilaisen.
En sen sukkelammin seuraile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2013 - 10:01

En ole koskaan seurannut, enkä seurannut eilenkään. Hahmoista en tiiä mittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2013 - 11:18

Ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2013 - 12:42

Tottakait, sillä Putous on sekä MTV 3:sen, että koko television parhaimpiin kuuluva, ellei jopa paras, tv-sarja ja sellaistahan ei voi jätää seuraamatta. Saa edes kerran viikossa nauraa jotakuta tv-ohjelmaa katsellessaan oikein kunolla, niin että mahanpohjassa sattuu vielä seuraavanakin päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2013 - 13:10

Seurasin. Simpeleen Siskolla vielä opittavvaa etelä-karjalan murteest. Riippuha se murre siitäkii mis on ite syntynt ja siit mis on vanhempansa syntyneet. Etelä-Karjalan tyttö haastaa normaalist sellasel murteel niiku miekii.