Käytätkö paöjon kirjaston palveluja, vieläkö jää aikaa lukemiselle?

Luen aika vähän nykyisin

Avainsanat: kirjastoasiakas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2012 - 09:49

Lapsuudesta asti olen ahminut kirjoja..ennen kirjaston kautta. Nykyisin ostan kaikki mitä luen tai ainakin melkein kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 28.12.2012 - 08:42

käytän paljon, mutta pääasiassa elokuvia, musiikkia ja äänikirjoja, aikaa ei tahdo olla, siksi äänikirjoja ja musiikkia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 10:46

Voi rakastan lukemista! Ja kun aamulla huomasin, että lukemattomien pinossa on enää yksi kirja, se ei viikonlopuksi taida riittää.Siksi tänään kirjastoreissu.Luen kolmisen kirjaa viikossa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 12:42

En käytä. Lukemattomia kirjoja hyllyssä, lähinnä ulkomaan kielellä kirjoitettuja. Laiskuus on tällä hetkellä iskenyt lukemisintoon. Sanakirjoja käytän aika usein etsiessäni sanoja, joita en ymmärrä telkkarista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 13:47

En käytä. Kirjastokortti taitaa myös olla jo vanhentunut. Kirjojen lukeminen jäänyt lähes kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 13:55

Kyllä. Luen todella paljon ja otan joka päivä aikaa tuolle harrastukselleni vaikka väkisin. Olen koukussa lukemiseen niin pahasti etten esim. osaa mennä nukkumaan ellen ennen unen tuloa lue vähän aikaa jotain kirjaa. Koska tämä lukuinostukseni vaatisi, siinä tapauksessa, että ostaisin kaikki ne kirjat jotka haluan lukea, tuloihini nähden liian paljon rahaa käytän kirjaston palveluja todella runsaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2012 - 14:32

En enää nykyään käy - olen lukenut sieltä jo kaikki mitkä minua kiinnostaa. Olenkin ruvennut ostamaan tärkeitä kirjoja itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 17:02

Olen aina ollut kova lukemaan, mitä nyt teinivuosina harrastus kärsi muiden huvitusten tultua kuvioihin. Ostan kohtalaisen paljon kirjoja, mutta käytän myös kirjasto palveluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 18:58

Kirjaston palveluja käytän enää vähän, luen kyllä paljon, mutta hankin kirjat joko kirjakaupasta, kirpputoreilta tai nettihuutokaupasta, ja luetut kirjat lähtevät sitten kiertoon ja päätyvät kirppispöydälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2012 - 20:59

Viimeisen vuoden aikana on lukeminen jäänyt vähäiseksi. Nyt sain joululahjaksi kirjan, joten ehkäpä pääsen taas alkuun, lukeminen kun on yksi harrastuksistani kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2012 - 13:18

Joka viikko ainakin yksi kirja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2012 - 22:10

Hyvin harvoin nykyään tulee kirjastossa käytyä..(työkeikalla) käyn välillä avustettavaa viemässä,kun on pyörätuolissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2012 - 20:25

Kirjastossa käynti on minulle taakse jäänyt asia.
Lukemista minun tarpeeseeni on muutenkin riittävästi.
Netistä ja teksti-TV:stä uutiset ja jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2013 - 19:58

Ei ole enää vuosiin tullut käytettyä. Jos haluan lukea niin ostan kirjan mieluummin ja jää vielä itselleni, jos en pidä niin myyn pois...