Mihin aikaan tänä aamuna juot aamukahvisi ja syöt peruspuurosi?

Avainsanat: aamueineet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2012 - 09:49

7-paikkeilla kahvit,puuro klo 9-10,senjälkeen vielä kahvit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 28.12.2012 - 08:50

en juo kahvia ollenkaan ja puuronkin kanssa on vähän niin ja näin, söin aamupalan 7.30 ja nyt jo hiukoo ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 10:41

Tänään nukuttiin pitkään, koska kukaan ei lähtenyt aamulla mihinkään.Koira herätti minut kahdeksalta ja lähdimme ulos aamulenkille.Sitten teetä ja ruisleipää.Näin se aamu lähti käyntiin meillä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 12:47

Klo 5.30 aamukahvia ja puurotarpeet menee tänään sämpylöihin, kun en viitsi käydä kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 13:48

Seitsemältä join aamukahvin aamulehden kera. Töihin otin mukaan riisipuuroa, jonka nautin joskus yhdentoista maissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2012 - 14:26

Viideltä join kahvini - puuro on edelleen syömättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 18:50

Puuro ja kahvi nautittu tänään n. klo 7:30 ennen töihin lähtöä. Työaamuina puuro tulee aina syötyä, viikonloppuisin riittää pelkkä aamukahvi sanomalehden seurana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2012 - 20:47

Puurot on jääneet syömättä jo vuosikausia, mutta kahveet kiskaisen milloin mihinkin aikaan aamusta. Tänään yhdeksältä. Aamulla kun on hyvät unenlahjat, niin kahveet siirtyy myös myöhäseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2012 - 16:42

Tänä aamuna join aamukahvini klo 6.30 kera voileivän...puuroa syön harvemmin.
Yleensäkin, olipa työpäivä tai vapaa juon aamukahvin siinä klo 6.00-7.00 välillä. Huomen aamuksi keitän aamuyöstä taas 7 l riisipuuroa, toisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2012 - 22:24

Minäkin tässä taas myöhässä..mutta tänä aamuna söin aamupalan noin klo 8 kahvi paistettua kananmunaa,ruispalan kurkkua ja tomaatia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2012 - 20:18

Kahvin juon puoli yhdeksän ja puoli kymmenen välillä.
Puuroja ei meillä aamuisin keitellä.