Kuinka paljon hoidatte itseänne-miesten ja naisten kosmetiikka-muu hoitotapa?

Lisätty: 08.11.2008 - 13:27

Minkälaisen summan panostatte itseenne esim.yhden kuukauden ajalla?

Avainsanat: itsehoito naiset miehet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2008 - 13:40

kosmeettinen hoito hyvin kohtuullista, taitaa jäädä dödöön ja paranajon jälkeiseen ihon lepyttelyyn, joskus lievää rasvailua kuivuneelle iholle, rahassa tämä ei tee isoakaan läjää euroja kuussa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 13:59

Kampaajalta ostettu hiustenpesuaine + hoitoaine, rasvoista mielestäni paras on perinteinenTummeli. Mitähän nää nyt tekis vuodessa sit hinnaltaan: shampoo + hoitoaine n. 40 euroo ja niitä kaks kertaa vuodes (tosi riittosia) 80 euroo + Tummeli 2prk vuodes noin 10 eeroo on yhteensä 90 euroa, ja se sit 12kk ajalt, niin tekee vähän päälle 7 euroo kuukaudes.. aikas halval pääsee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 14:22

itsellä kyllä suurin panostus on hammastahnaputkilon osto (taitaa riittää toista kuukautta), lainailen tarvittaessa naisväen rasvoja, eli tässä kohtaan en kyllä juurikaan pysty pihistämään so. säästämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 16:34

käytän paljon rasvoja kasvoihin, vartaloon, käsiin ,jalkoihin, silmänympäryksille eritoten. Meikkiä vähän kun lähden ulos ovesta.Huulipunaa paljon, kynsilakkaa aina. hiustuotteita paljon, kun pitää vähän värjäillä mummo harmaita pois.olen ollut aina vähän hoidetun näköinen nuoresta pitäen. puhdistus ja kuorinta tuotteita menee myös paljon. Summaa en osaa edes arvioida mitä menee rahaa. Mieheni käyttää dödöjä, partavettä, kosteusvoiteita iho on alkanut kuivaa vanhemmiten, parfyymeja menee myös paljon minulla niitä on monta pulloa, käytän niitä mielialojen mukaan.Suihkugeelit meillä on mielialaa kohentavia, niissä on jotain erikoista tuoksua mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 20:15

Vesi vanhin voitehista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2008 - 18:36

RASVAT-kaiken maailman ihorasvat mulla on liian kuiva iho,huulirasva,dödö,hajuvedet,aknevoide,clerasil,ihonkuorinta,hiustenhoito tarvikkeet,meikkejä,hammastahna.... hmmmm... hintaa en kyllä osaa arvioida, ihan liikaa^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 00:29

Riittävästi