Muistattehan varoa katolta putovia lumia?ja liukkautta..

+3 tällä hetkellä..tulee taas luistinradat tuonne ulos..ja lumet tippuu katoilta.

Avainsanat: varo likkaus ja putoavat lumet katoilta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.12.2012 - 17:19

Talviaika on aina vaarallista tuolla ulkona. Meillä ei niinkään kotona ole pelkoa katon lumista, vaan niistä liukumiinoista joita syntyy kun laittaa autojen webastot päälle. Ne sulaneet kohdat kun jäätyvät ja tulee hieman lunta päälle, niin johan lentää jos ei muista missä niitä on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2012 - 17:39

Pitää muistaa, mutta täällä vielä pakkasen puolella. Taitaa juuri nyt olla -5°C ja koetan olla kyntämättä lumipenkkoja, kun menen yövuoroon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2012 - 19:22

aamulla meinas iskee sydis
kun olin vielä unessa
kun lumet putos katolta
että pelästyin .... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.12.2012 - 19:31

kyllä niitä on parempi varoa, ei se hengettömänä auta vaikka olisi kuinka toisten syytä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2012 - 20:00

En lähde ulos, jollei ole pakko....Tässä jos joku raaja vielä katkeaisi, niin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2012 - 20:19

Kosteaksi alkaa vetää säätä, tällä hetkellä meillä lämpötila +1. Liukkautta saattaa huomenissa olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2012 - 20:41

Minulla mittari näyttää 0,4 astetta kylmää, jotta kyllä ne katolla olevat lumet voivat saada kyytiä.
Kyllähän sitä varovainen pitää olla, onneksi minulla on tuo hyvä kaveri, punainen rollari, mutta olen vain yhden akan ottanut jo silläkin tänä talvena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 12:51

Minulla meni firma nurin jo marraskuun ekoilla lumilla, joten liukkaus on tän vuoden puolella koettu. Ei kyllä ollut pitoa talvikenkien pohjissa. Täytyy ostaa paremmin uurretut/kuvioidut hakkapeliitat alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 17:25

Tarkkana pitää olla näillä keleillä. Kadulla kulkiessa katselen aina katoille olisiko siellä tulossa lunta vai jäätä niskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2012 - 20:21

Olin kaupungissa. Keli oli melkein loskainen. Liukkaudesta ei tietoakaan. Enkä nähnyt katoiltakaan putoavan mitään. Kaikki siis hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2012 - 11:16

Meille on laitettu sisäänkäynnin ylle turvakatos.
Keskustassa saa olla aina varuillaan.