Haluatko poliisin hommiin?

yle.fi/uutiset/poliisiylijoh...si/6429152

Avainsanat: vapaaehtoiset avuksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2012 - 20:06

Itä-Saksassa oli naapurivahtihomma huipussaan, Stasi! Siihen se menee tääläkin jos tuollaiset vouhotukset pääsee vallalle.

Kysyjän kommentti

Hyvä Jumppis! Totta toinen puoli!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 27.12.2012 - 11:52

en halua, on sen verran kenkkumainen homma ettei sovellu minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2012 - 13:57

Kyllä voisin halutakin.. Olen nyt liikkeellä avoimin mielin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2012 - 15:07

Jos olisin nuori niin hakisin poliisikouluun :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2012 - 16:12

Jos saisin liikkuvan poliisin valtuudet - niin ehdottomasti. Pistäisin kaikki tieliikennelakia rikkovat järjestykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2012 - 20:12

Jos juolahtaisi mieleen, niin kyllä se samantien häviäisi.
En todellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2012 - 20:48

Ei koskaan ei aiemmin, eikä nyt ole mahdollisuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 12:58

En todellakaan! Aivan älytön juttu...

Poliisikouluun hakemisesta.... ei sinne oteta tunneälyisiä haihattelijoita, vaan teoriaihmisiä, jotka eivät kykene ajattelemaan tunteilla. Eikä siinä hommassa tunteilla ole mitään tekemistäkään.
Tosiasioihin, siis faktoihin perustuvaa päättelyä ja kylmänviileetä toimintaa siinä työssä tarvitaan. Ei ole minun juttuni koskaan ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2012 - 19:44

Mikä ettei, jos nuorempi olisin.