Onko ähky? Söitkö aivan liikaa hyviä ruokia?

Miten korjaat asian?

Avainsanat: ähky olo hyvää ruokaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2012 - 12:01

Pikkuisen meinasi aattona olla ja sen jälkeen tökkäsi koko joulu niin ruokineen, kuin kaikkineenkin. Asia korjautui tämän aamun lenkillä sekä ruualla jonka keitän iltapäivällä. Saatte arvata mitä meillä syödään...ja minä siirryn taas välittömästi kevyempiin ruokiin. Savusiikaa illalla ja huomenna jotain keittoa myös.

Kysyjän kommentti

Osaisimpa toimia samoin! Tykkään näet Joulun laatikoista ja muistakin ruokaherkuista niin paljon...Liian paljon...Hih...Onneksi on koira, joka vie lenkille :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2012 - 12:52

Söin hyvin maltillisesti eikä päässyt ähky yllättämään. Tänään loikoillaan ja huomenna alkaa avantouinti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2012 - 16:26

Aattona tuli pikkuisen liikaa syötyä..mutta senjälkeen en ole kinkkua suuhuni pistänyt...Kalapöydästä jäi kaloja ..mitä olen nyt pyhinä syönyt.
Kyllä tässä tuli kulutettua liiat kalorit,kun tänään lumitöitä 2 tuntia kuntosali ja uiminen sitten vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2012 - 17:08

Ei....Tämän naisen mahassa ei ähky asu vaikka olenkin syönyt koko joulun niin itseni kuin muidenkin taitavien ruuanlaittajien tekemiä iki-ihnia joluluherkkuja, napostellut tuon tuostakin suklaata ja hörppinyt viinejä, glökejä ja kuumia suklaajuomia useampia lasillisia. Osasin nauttia kaikkea kohtuudella ja siitähän tämä nainen on hyvillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2012 - 20:37

Ei en ole syönyt enkä juonut yhtään poikkeavasti ja ihmettelenkin aina, miksi puhutään siitä ähkysyömisestä, aivan kuin oltaisi oltu viikkoja ilman ruokaa. Tuleehan sitä jotain erikoista makeaa
laitettua suuhun ylimääräisenä, mutta ei ne ähkyjä tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2012 - 22:45

Ei tullut ähky, suklaata tosin tuli maisteltua, mutta tilanne korjaantui lenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.12.2012 - 08:21

ei ole ähkyä, vaikka on kyllä tullut syötyä tavallista useammin, näkyy varmaan housujen vyötärön kiristymisenä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2012 - 11:18

Kyllä tuli syötyä, mutta onneksi oli kulutuskin suuri. Lisäksen viiden hengen ylläpito piti siitä huolen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2012 - 13:59

Osasin olla varovainen, mutta himosilakka laukaisi migreenin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2012 - 19:07

Jouluruokia syötiin vain jouluaaton kyläreissulla.
Muuten aivan tavallista kotiruokaa.
Silti oli kerran ähkyinen olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 13:01

Söin sopivasti. Alkujoulu mökillä ja lämmittäminen puilla poltti myös rasvaa... hih.. Reilun 20 pakkasilla ilma pitää ihmisen liikkeellä.... Loppujoulu suht normisapuskoilla...
Kaikki siis ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2012 - 17:55

Tuntuu että söin koko ajan, mutta ehken sittenkään, koska ei tullut ähkyä. Suklaata tuli syötyä liian paljon. Uuden vuoden lupaus on jo tehty. Ruokailuun muutokset, että kilot putoaa.