No mikä se oli Napsulaisten paras joululahja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.12.2012 - 17:17

Kaikkein paras lahjani oli rakas lapsenlapseni, joka vietti viikon mummon seurassa. Ja sitten tietenkin tavaralahjat lämmittivät sydäntäni, jotka sain rakkaalta ystävältäni. Olen onnellinen joulun tuomasta rauhasta.

Kysyjän kommentti

Kiitos mukavasta vastauksesta :) Ja Hyvää Uutta Vuotta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2012 - 12:47

Reinot ja toisessa tossussa sisällä pieni pullo Meukow V.S.O.P konjakkia.

Kyllähän nyt lämmittää mukavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2012 - 16:40

Sydänlääkepullo, Hennesyytä :) ja pikku pino euroja :) sekä villaiset kalsarit pakkasiltojen työajoon, päällyshousujen alle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2012 - 17:04

Paras joululahjani oli tyttäreni pojan Janin(22V) lähettämä viesti viime yönä puolen yön aikaan, jossa kertoi, että ethtii nyt vasta aukaisemaan mummon laittamat paketit, ollut nuoremman veljensä (11v)luona ja nyt on kotiutunut. Se on minulle lapsenlapsen lähettämä lahja, kertoi,"että en minä ole mummo Sinua unohtanut", vaikka en aikaisemmin ole kiitellyt lahjoista. Konkreettinen lahja oli lahjakortti jalkahoitoon paras.
Sittenkin paras lahja meille ahneille on hiljentyminen hetkeksi ja miettimään kukin kohdaltamme, voisiko jotain vielä tehdä paremmin. otetaan silti kiitollisena vastaan nämä lahjat, mitä nyt olemme saaneet vapassa maassa ja perheittemme ja sukulaistemme parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.12.2012 - 23:41

pääsen käymään kodin ulkopuolella hieronnassa muutamia kertoja ,)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2012 - 12:53

Tenniskurssi ystäväni opastuksella sekä maila ja pelimatka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2012 - 16:32

Kyllä paras lahja oli meidän nuorison hankkima hemmottelu paketti..kasvo-käsi-ja jalkahoito ja kokovartalohieronta...vaikka sanoin,että minulle ei mitään tarvi ostaa...mutta olen kuulemma niin paljon tehnyt heidän eteen..että nyt voin vähän hemmotella itseäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2012 - 16:57

Meillä kun ei ole ollut enää vuosiin tapana antaa aikuisille joululahjoja niin en pysty nimeämään sitä parasta joululahjaani, ellei sitten sellaiseksi lasketa ikiihnaa yhdessäoloa rakkaan perheeni ja muiden läheisten kilman kiirettä minnekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2012 - 11:17

Paras yleisesti olivat lastenlapset. Henkilökohtaisesti paras oli ystävältäni saamani kirja ja cd.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2012 - 12:11

uusi känny
mutta en ole varma onko se sittenkään paras
kun ensin pitää hommata se pieni simkortti siihen
ja vanha kännykin alkoi sopivasti pätkimään
ja kai sekin jo alkoi olemaan tiensä päässä ?

mutta parasta oli kuitenkin olla perheen kanssa
ja käydä aattona hiljentymässä
ja tippa silmässä hautausmaallakin
joka oli taas niin kaunis kynttilöineen päivineen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2012 - 14:01

Kuullostaa vähän tekopyhältä, mutta se on parasta, kun saa olla perheen parissa. Toki jokunen hyvä työkalukin tuli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 13:01

Joulurauha.