Joko kinkut ovat paistuneet kaikilla? Sirkkaliiisa toivottaa napsulaisile lämmintä joulumieltä.

Avainsanat: jouluaatto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2012 - 12:41

Kinkkua ei meillä paistettu.

Oltiin aattoiltaa viettämässä nuoremman pojan kotona.

Koko katras oli paikalla joulupukin vieraillessa.

Kinkkuakin syötiin aivan liian kanssa.

Hyvää Joulun aikaa myös Sinulle sirkkaliisa.

Kysyjän kommentti

Kinkut syöty ja nyt olisi sitten niiden perinteisten nakkien ja perunasalaatin vuoro, mutta\r\nkeittelein kalakeiton.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2012 - 07:41

Minun pieni possun paisti kypsyi eilen illalla. Poroa paistelen myöhemmin.
Matildan hirvipala sulamassa joten joulu voi tulla. Hyvää joulua sinulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2012 - 23:45

Paistettu ja maistettu! Hyvin onnistui :) Maukasta joulunaikaa kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2012 - 18:24

Kinkku jäi paistamatta, mutta ei maistamatta, kyläpaikassa oli kinkku asianmukaisesti pöytään hoidettu, kiitos siitä talon isännälle!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2012 - 13:00

Perinteitä kunnioittaen ei kinkkua paistettu tänäkään vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2012 - 16:41

Kinkku tuli paistettua hyvissä ajoissa..muistot jäljellä kinkusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2012 - 17:09

Kinkku paistui ajallaan aattoaamuksi, ja nyt joulun jälkeen vastatessani toivottelen hyvää loppuvuotta.