Mitäs meinaat uskotaanko yleensä,että maailmanloppu olisi tullut?

En ainakaan usko,että mitä minä elän..ei sellaista tapahdu..

Avainsanat: maailmanloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2012 - 07:22

Aina näkyy löytyvän ryhmiä, jotka näihin maailmanlopun aikoihin uskovat, itse jätän nuo omaan arvoonsa, ei juuri kiinnosta.

Kysyjän kommentti

Kiitos..eipä juuri todella kiinosta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 21.12.2012 - 23:11

noissa maissa missä kouluja ei kovin paljoa käydä, usko varmasti oli vahvempi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 13:13

Onkohan ajatus vähän itsekäs? Että maailmanloppu tulisi juuri meidän aikana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 15:01

Eikö maailma uusiudu tavalla tai toisella aina tietyin väliajoin? Toisaalta...Nykyisin on atomipommit sun muut aseet.Kun kerran kunnolla jysähtää...Vaikea asia....Toivottavasti ihmiskunta on niin viisas, ettei kuitenkaan itseään pois maailmankartalta poksauta.Vaikka mistä sitä tietää.

Tähän Maya- kansasn maailmanloppuun en ole koskaan uskonut.Mutta fiksuja ihmisiä aikanaan olivat! Ja tuhoutuivat muuten kuitenkin hekin...Lopulta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.12.2012 - 16:54

Onhan niitäkin jotka todella uskoo. Se on vain tullut niin monta kertaa, että hekin varmaan kohta menettävät uskonsa siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 17:18

Totuus ei ole uskon asia ja usko ei ole lähelläkään totuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 17:44

Jaa yleensä..eiköhän kaikki ole jo huomanneet, että elämä jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 21:56

en suonut montakaan ajatusta ko. ilmiölle, sillä kuten tiedätte minulla on se oma maailmanlopun kirja, jossa on uuden alkukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2012 - 16:16

Ei tuohon jaksa uskoa, on se nähty jo niin monta kertaa että tulematta on jäänyt.