Maailmanloppu ei sitten vielä tullutkaan...Mitä tekisit viimeisenä elinpäivänäsi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.12.2012 - 16:53

Päivähän pitäisi elää aina niin kuin se olisi viimeinen. Voisi mennä sormi suuhun, jos saisin aamulla tietää, että se on nyt sitten koittanut elokuun viimeinen päivä.

Kysyjän kommentti

Juurikin näin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2012 - 22:43

Minä menisin sänkyyn ja pistäisin kädet ristiin..ja kiitäisin elämästä mitä olen elänyt..
Ei se maailmaloppu ainakaan vielä häämötä.
Jatketaan vanhaan malliin hyvällä mielellä..pilkekettä silmäkulmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.12.2012 - 23:17

jos tietäisin sen olevan viimeinen, saattaisi olla sen verran hätä ettei saisi tehtyä mitään :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 07:21

Todennäköisesti en mitään erityistä, normielämää loppuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 13:07

Kokkailisin ulkokeittiössä makoisia maisteltavia.
Nieriää (rautua) hieman loimuttelisin.
Puikulapotut siihen viereen kypsymään.
Nokipannussa sumpit ja vierelle muutama konjakkinapsi.
Lämpimän valkean polttoa ja konjakin maistelua, sekä sikarin tupruttelua jatketaan yömyöhään asti.
Olo on kuin ei tietäisi maailmalopusta juurikaan mitään.
Näinhän sitä syysaikaa vietetään muutenkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 13:14

Kiittäisin kaikkia ihmisiä, joiden kanssa olen saanut olla tekemisissä. Niin montaa kuin on mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 15:35

En usko, että mitään erikoista tekisin. Samaa rataa mitä normaalielämässäkin. Ehkä menisin vanhempieni tai lasteni kanssa viettämään aikaa. Paljon jää kokematta ja tekemättä joka tapauksessa sittenkin kun meitä täältä kutsutaan ennemmin tai myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 17:45

Varmaan selälläni silmät kiinni kiittäisin elämästä ja muistelisin kaikkia niitä onnellisia huippuhetkiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 22:09

Kun suoraan kysyt, niin suoraan vastaan, ei tarvitse kenenkään loukkaantua.
Ottaisin vanhan paljon käytetyn Raamattuni lukisin sitä rukoilisin ja kiittäisin elämäni antajaa ja
sen poisottajaa. Ehkä sinä päivänä enemmän kuin muulloin, samoin jos kuolinpäiväni olisi tiedossa, tekisin samoin. Mutta kun se ei ole tiedossa, niin tahdon olla kuin Seitsemässä veljeksessä se laiska, joka ei ihan tarkalleen tehnyt läksyjään tunnollisesti. Niinhän meitä kehoitetaan elämään elämämme kuin sen jokainen päivä olisi viimeinen ja voisimme sitten vastarannalla katsoa levollisin mielin maallista vaellustamme täällä "telluksen " päällä. Onhan se oma kuolemammekin pieni maailmanloppu itsekunkin kohdalla.

Älkää säikähtäkö, tämä oli vain Sirkka mummon arkkiveisu näin neljännen adventtipäivän kynnyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2012 - 16:05

Normaalia päivää viettäisin minäkin. Kun asiaa ei voisi muuksi muuttaa maailmanlopun koittaessa, niin miksi kummassa minunkaan pitäisi muuttaa rutiineitani.