Onko sinulla tarpeeksi komeroita ja säilytystilaa?

Avainsanat: säilytystila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2012 - 21:32

Huonosti on komerotilaa, ja kellarin kanahäkkikin on suhteellisen pieni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.12.2012 - 21:12

Ei todellakaan. Onneksi on se iso kellari mihin tuuppaan kaiken turhan silmistäni. Varasto on toinen missä voin säilyttää, mutta kumpikaan ei oikein sovellu kaikelle säilytykselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 21:25

Periaatteessa kyllä, mutta jostain syystä ne tuntuvat vain pursuavan tavaroita. Olen viime viikkoina siivoillut tarpeettomia hyväkuntoisia vaatteita UFF:n laatikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.12.2012 - 22:22

Vaatteille on tarpeeksi tilaa. Keittiössä ei. Ja verkkokoppi kellarissa on ääriään myöden roinaa, joten sinnekään ei enää paljon mitään mahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 07:36

Ei todellakaan. Sisätiloissa olisi hyvä olla ihan oikea vaatehuone. Nyt niitä vaatteita on sullottu aittaan ja ulkokomeroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 10:27

Teoriassa on, mutta käytäntö ontuu. Pitäisi siivota ja raaskia heittää kaikki tarpeeton pois. Vaikkapa aikuisten, muualla asuvien pienet lasten vaatteet ja koulu- ym tavarat, joita ei kukaan enään tarvii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 11:20

Asun 67 neliön rivitalossa, jossa on hyvin komeroita (12 ovea) ja vaatehuone , keittiö on erikseen ja sieläkin riitävästi. Lisäksi on kylmä ulkovarasto ja lämmin varastotila. Siis hyvin riittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 11:45

Kyllä on riittävästi! Tätäkin silmälläpitäen suunnittelin tätä taloamme 11 vuotta sitten...2 vaatehuonetta ja riittävästi kaappeja ovat tähän asti riittäneet.Vieläkin joku hylly ammottaa tyhjyyttään....
Ja jos kävisi niin, että säilytystila rupeaisi loppumaan, tarvitsisi varmaan katsoa peiliin.Tarvitsenko todella kaikkea tätä tavaraa ja vaatetta?

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.12.2012 - 13:10

ei ole, ja jos jostakin saa lisää, on se kohta täynnä, en osaa heittää käyttökelpoista pois ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 14:23

Riittää kyllä, kun lahjoittaa tarpeettomia kamoja vaikka Punaisen Ristin kirpputorille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 20:44

Kyllä minullakin nyt on, paitsi jotain on hullusti kun nuo kädet eivät nouse ylös vyötärön ulöpuolelle, miin ylähyllyt ovat toisten hoidossa. Samoin kuivauskaappiin en saa astioita laitettua, kuivaan ne pyyheliinalla.
Onhan minulla sauna tuossa varastona WC.n vieressä jonne saa tavaroita ensihätään piiloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 13:15

öö eipä taida olla