Ostatko valmiiksi mautettuja rahkoja..vai teetkö itse?

Minä teen itse mitä milloinkin..kun on marjoja pakastimessa.

Avainsanat: rahkat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2012 - 18:18

Teen itse. Usein laitan maustamattoman rahkan, vatkattua vaniljakiisseliä ja marjoja tms. mukaan.
Harvoin ostan valmista, jos joskus tekee vaniljarahkaa mieli niin sit lankean.

Kysyjän kommentti

Kiitos Sirkka..Vaniljakastike antaa hyvän maun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.12.2012 - 17:03

Hyvin harvoin tarvitsen rahkaa ja silloinkin vain vähän, joten ostan valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 17:13

Tykkään syödä rahkaa ihan sellaisenaan...Joskus lisäilen marjoja sekaan; pakastimesta löytyy tarpeen tullen.Valmiit rahkat ovat mielestäni liian makeita.Tosin leivonnassa olen JOSKUS jonkun purkin käyttänyt valmiitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 18:08

Silloin kun minuun iskee rahkan mieliteko ja haluan käytää sitä etenkin jälkiruokiini ja leivonnaisiini ostan kaupasta tämän herkun maustamattomia versioita. Näin vältyn tuomasta kotiini, yhden maistelukerran myötä, omaan makuuni liian makeiksi osoittautuneita valmistuotteita ja saan maustettua rahkani 100% sellaiseksi millaisena sen haluan ruokiini laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.12.2012 - 20:07

ei juuri osteta eikä varsinkaan tehdä, vaikka hyväähän se olisi, varsinkin omien marjojen kera ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.12.2012 - 20:17

Olen kyllä itse rahkan ystävä - ja talouden ainoa. Siksi tulee tosi vähän niitä ostettua tai tehtyäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 21:42

Ostan maustettuja rahkoja silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 21:51

Käytän maustamattomia rahkoja mm. smootteihin (hedelmämehua, tuoretta inkivääriä, rahkaa ja hedelmiä tai marjoja).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 07:40

Sekä että ja meillä syödään aika usein mustikkarahkaa, samoin mansikastakin...tai joskus puolukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 14:01

Ite teen aina rahkahommat.
Parempi tulee ja riittävästi.