Onko erikseen talvi-ja kesä pussilakanat?

Itse olen käyttänyt talvella ihanan pehmeitä lämpimiä flanelli-pussilakanoita.

Avainsanat: talvi-ja kesä pussilakanat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2012 - 07:41

Samoilla meilläkin peuhataan ympäri vuoden, mutta sellaiset pehmoiset lämpimät ois kyllä kivat...ostoslistalle, kiitos.

Kysyjän kommentti

Kiitos..kivasti lämmittää,kun haluaa nukkua viileässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.12.2012 - 15:00

Kaksi flanellista pussilakanaa on kaapissa. Ovat jo sen verran iäkkäitä etteivät lämmitä sen enempää kuin muutkaan pussilakanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 17:11

Kyllä ne samat on käytössä kesät talvet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 18:19

Kyllä ne samat ruusut kukkii talvipakkasella kuin kesähelteelläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 18:19

En osta. Meillä ei eritällä pussilakanoita talvi ja kesä versioihin ostamala talveksi flanellilakanoita, ei vaikka tiedänkin niiden olevan monen käyttäjänsä mielestä paljon pehmeämmät ja lämpöisemmät kuin keinokuituiset. Meille riitää keinokuituiset pussilakanat kaikiksi vuodenajoiksi, sillä emme ole mitään yöllä lämpöä kaipaavia vilukissoja. Nukumme kaikki mieluimmin mahdollisimman viilässä kammarissa, viileiden lakanoiden välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.12.2012 - 20:06

paksut pehmeät talvella, ja kesällä ilman peittoa, muut sopii ympärivuotiseen käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 21:52

Samoilla nukutaan ympäri vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 11:13

Käytin ennen, muuta sitten huomasin, että ihanat täkit menivät tavallaan hukkaan, kun ne piiloitettiin pussilakanaan. Mikä on mukavampaa, kuin PALJAALLA puhtaalla iholla sellaisen täkin alle. Kaikki täkit voi pestä monesti ja ostaa tarvittaessa uudet. Paras talvitäkkini on Teneriffalta ostettu merinolampaan villainen talvitäkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 14:01

Mamma vuoteeni sijaa.
Olen tyytyväinen, kun puhdasta riittää.
Kiitos siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 15:21

Samat pussilakanat käytössä kesät talvet, mutta jouluksi on joulukuvioiset, joita pidetään noin kuukauden verran.