Onko tarpeeksi kylmätilaa..missä säilytät jouluruuat?

Meillä on kellari missä -4 asteita..pelkkä jääkaappi ei meillä ainakaan riittäisi.

Avainsanat: kylmätila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.12.2012 - 14:56

Jääkaappi, kaksi pakastinta ja jo nyt ahtaaksi käy, vaikka jouluruoat vielä hankkimatta. Parvekkeelta löytyy lisätilaa vaikka kuinka, jos pakkasta piisaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Pakkasta riitti ainakin meillä jouluna...vaikka en sitä tarvinut säilytykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2012 - 17:07

Nyt on kaikki ok.Kinkku enää paistamatta ja karjalanpaisti.Tietysti muusi ja punajuurilaatikko tulee tehtyä vielä...Ja mies leipoo...Mutta aikataulussa ollaan ja mieli hyvä!
Jääkaappi on iso.Sinne mahtuu kaikki, mitä tarvitaan.Pakastimessa on sitten loput.
Oletan,että tänä vuonna ei ole "liikaa" herkkuja ja että kaikki tulee porukalla syötyä ilman vaikeuksia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 18:23

Täytyy toivoa, että pakkasta riittää. Minulla on vain pakastin-jääkaappi yhdistelmä ja siinä on marjoka melkein kaksi ja puoli laatikkoa, joten puolitoista laatikkoa on muuta varten. Nyt on pakkasta , että lipeäkala on parvekkeella, mutta ennustavat joulupäivälle vesisadetta, mites sitten suu laitetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.12.2012 - 20:12

jääviileä ja pakastin, sekä ulkona 1500 neliötä pakastustilaa, lupasivat huomiselle yli -20 ja lauantaille vielä enemmän :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.12.2012 - 20:16

Kellarissa riittää tilaa ja kylmää. Onneksi on sellainen varakylmiö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 07:42

Riittävästi on kahden hengen ruuille. Jääkaappi, kaksi pakastinta ja viileä komero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 13:59

Ei ole osteltu juurikaan jouluruokia.
Ne vähät mitä on mahtuvat oivasti jääkaappiin.