Kuinka kylmää teillä on jo ollut?

yle.fi/uutiset/talven_pakkas...origin=rss

Avainsanat: pakkasasteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2012 - 07:44

Toissa aamuna kävi aika kylmänä -27°C ja se tuntui jo ihan kamalalle. Tänään on -14°C..siedettävää..jotenkin.

Kysyjän kommentti

Ja meillä tänään plusaa puoli astetta! Niin ne säät Suomessa vaihtelee :) Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2012 - 10:17

Aamusta mittari näytti 13,7 nyt alkoi lunta tulemaan taivaalta..ja kymä tuuli on todella hyytävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.12.2012 - 14:54

Asteita en ole katsonut, mutta pitkälle päälle toistakymmentä. Ihan liikaa minun hengityselimille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 18:28

Aamulla oli 17,9, mutta torille pukkasin lipeäkalan hakuun. Hengitys suojattuna, kun sydänlääkäri sano, että et sitten hengitä pakkasilmaa sisään, ettei verisuonet kutistu sydämessä. Nyt lupaa muutaman kovan pakkaspäivän ja pitäs kukka saada tyttärelle, mutta miten se on ongelma kun ei le autoa on vain köyhän tädin rollari. No ei se kukka yhtö houlua pilaa.
Pidähän sinäkin kissanainen kasvojen alaosa suojattuna. Minä ostin reilun kkoisen kaulrin ja vedän sen nenänpäälle asti ulkona, ei muuten ole asiaa sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.12.2012 - 20:14

Eilen oli hieman vilu - 25, tänään leutoa, vain - 15. Nyt on kiristymään päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.12.2012 - 20:21

aamulla töihin ajellessa 5,30 oli noin -16, nyt on saman verran, huomiseksi on luvattu yli -20 ja lauantaille jopa -25, huh huh, onneksi ei tarvi lähteä ainkaan töihin enää ennen joulua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 21:43

Nyt illalla mittari näyttää -13 astetta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 13:55

Kymmenen asteen kahden puolen pakkasta pitelee.
Lunta silloin tällöin ripottelee.
Oikein hieno talvinen sää on ollut lounaisessa suomessa.
Tois' puol' jokke' viel' paremmi'.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 13:19

Tais olla parhaimmillaan -22 astetta tänä talvena