Risti kätesi ja huokaa, nyt Sirkka hullu lopetti utelut, oliko liikaa?

Vaitiolo taattu :) ja vastauspaakoa ei ole, mutta laitoin jotain jos joku haluaa vastata kun täällä ei näitä kysymyksiä ole oikein miltään alalta ja näissä ei tarvi googlea avata, paitsi sen pienen lampaan kohdalta ehkä.

Avainsanat: meitä on joka junaan ja asemalle jaa osa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2012 - 13:53

Kultaisen mitalin jos antaa voisin,
Sinulle sirkkaliisa sen mä soisin.

Sanainen on aarteinen arkkusi,
ilopillereitä ovat myöskin utelusi.

Älähän milloinkaan moista lakkaa,
sanaista arkkuasi koskaan pakkaa.

Odottelenkin jo uutta vuotta,
toivottavasti en aivan suotta.

Elämähän jatkuu näin meillä,
napsutellaan kultaisilla teillä.

Kysyjän kommentti

Voi kiitos pappa, Älä nyt liikaa sanojasi minuun hukkaa, olen saanut luojaltani lahjaksi\r\nsuulaan suun ja monivaiheiset ajatukset, jotka aina joskus vaativat purkutietä.\r\nRunosi menee taas napsu kansiooni, luen niitä sitten kun olen oikein vanha ja huonomuistinenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.12.2012 - 21:55

Älä luulekaan, kiva oli välillä käyttää tuota omaakin päätä näihin kysymyksiisi. Kiva että kyselit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.12.2012 - 23:16

Tämän laatuiset kysymykset on ihan tervetulleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 09:18

Ihania kysymyksiä. Helppoja, ajatuksia ja muistoja herättäviä. Yritän ehtiä vastaamaan jossain vaiheessa. Kiva että joku keksii kysymyksiä. Kiitoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 10:37

Kiitos vaan Sirkkaliisa kysymyksistä! Mistä keksitkin näin hyviä...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 14:31

Kiitos hyvistä kysymyksistä..hyvin keksit kivoja kysymyksiä...että lisää huutaa maailman lapset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 19:17

Sirkkaliisa! Älä vain lopettele noita kysymyksiäsi.. on ihania niinkuin kaikkien muidenkin kysymykset on aina olleet. Täällä ei onneksi kukaan enää sorru moittimaan toisia kirjoitusvirheistä, sanakömmähdyksistä,tietomokista jne jotenka jatka sinäkin vain kyselyitäsi. Vastaan kun ehdin, osaan ja jaksan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 22:16

Sirkkaliisa - älä vain jätä kysymättä näitä mukavia kysymyksiä. Ilolla me täällä vastaillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2012 - 13:19

Nyt kun huomasin... mahtavia kysymyksiä.. SUURI KIITOS SINULLE!!