Oletko kova urheiluhullu kentällä vai sohvalla ja mikä on mieliurheilujisi, montakin voi olla?

Avainsanat: kentällä salilla vai sohvalla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.12.2012 - 23:13

Omien urheiluharrastusten jälkeen siirryin sohvalle. Lajeja on niin paljon ettei kaikkia jaksa kirjoittaa. Päällimmäisenä kuitenkin yleisurheilu, mäkihyppy, alppilajit ja kaikki hiihtolajit mukaan lukien ampumahiihto. Curling ja golf muista lajeista.

Kysyjän kommentti

Kiito. Olet kovin urheilullinen, minä en paljon perusta, muuta kuin hiihto ja mäkihypyistä ja silloinkin vain, jos Suomi on etunenässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.12.2012 - 21:53

Sohvalla tsiikaan tarkkaan kaikki valkoisen sirkuksen lajit. Syöksyt ja mäkihypyt niistä tärkeimmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2012 - 22:53

Jääkiekko ja jalkapallo ei kiinnosta, eikä mitkään formulat...Mutta talvella hiihtoja on joskus mukava seurata, varsinkin jos Suomalaiset on mukana viestikisassa...Myös yhdistettyä seuraan ...Ja yleisurheilua on kiva katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 06:59

Jääkiekkoa seuraan talvella ja tietysti jonkin verran muitakin talvilajeja.
Urheiluhulluus on kait se ainut mikä hulluuksien listalta puuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 14:56

Mäkihypyt on ylitse muiden urheilujen..sohvaurheilusta.
Hiihtoja on myös kiva seurata,jos suomalaiset pärjää.
yleisurheilua tulee myös seurattua,jos on sopivaan aikaan.
Mutta kyllä tuo kuntosali ja uiminen on jokkaviikoinen harrastus itselläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 21:48

Lätkän Suomiliigaa ja MM-kisoja. Fudiksen EM- ja MM-kisat tulee seurattua aika tarkkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 13:35

Eurooppalainen jalkapallo ja pyöräilyn suuret etappikilpailut ovat ykkösiä.