Nyt live lähetys Kasakstanista, kiinnostaako?

Sojutz lähtöö vähän yli klo14
www.nasa.gov/multimedia/nasa...index.html

Lisätty: 19.12.2012 - 23:32

Vasta nyt näin suorana Sojuz lähdön amerikkalainen, kanadalainen ja venäläinen lähtivät ISS asemalle puoleksi vuodeksi hommiin. Sukkulan lähdön kävin Kennedy Sapace Centerissä videoimassa itse 2010. Atlantis lähti silloin viimeistä edelliselle lennolleen 7 hengen miehistö mukanaan.

Avainsanat: kosmodrome

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2012 - 08:08

Voi sitä sivusilmällä vilkaista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2012 - 15:35

Vaitettavasti ei kiinnosta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2012 - 16:47

Enpä tiennyt, mutta nyt tässä katselin tuon linkkisi kautta. Ihan kiinnosti katsoa, kiitos linkistäsi. Minulla oli ajolähtö tuonne pakkaseen aamulla hoitelemaan kahden talouden asioita ja vasta iltapäivällä kotiuduin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.12.2012 - 18:14

Ei kiinnosta, mutta kiitos kumminkin vihjeestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2012 - 20:19

Ei pahemmin kiinosta..enkä kyllä ollut siihen aikaan kotonakaan.