Eikö hallituksen pitäisi tukea jättiristeilijän rakentamista mieluummin,kuin Kreikkaa?

Avainsanat: telakkatuki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2012 - 05:46

Samanlaisia "Onassiksen poikia" ovat molemmat. Olen lukenut että omistamme jo n.1,5 jättiristeilijää ennestään, kun ovat niistä sen verran "pystyssä". Olishan se hienompaa että meillä olisi niitä 2 kpl?

Lisätty: 18.12.2012 - 17:01

Eritys joka laivakaupoille rahaa kinuu on Koreasta. Työläiset taas tulee halpatyövoiman maista. Amen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2012 - 06:45

Kummalliseksi on laivan rakentaminen mennyt. Etukäteen ei tule minkäänlaista maksua..vasta kun laiva on valmis....jos tulee sittenkään. Taitaa olla hukka perimässä meidän Suomen..niin on maailma mallillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2012 - 06:55

Tuntuu, että asioiden perustat ovat hukassa.. velkarahalla tuetaan jotain toimintaa, mutta velka senkuin vaan kasvaa. Pieni ihminen ei ymmärrä. Tuskin nuo päättäjätkään. Pidetään pyörät pyörimässä vaikka väkisin ja odotetaan jotain, mitä sitten ei tulekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2012 - 10:04

Mielestäni tuki Suomeen mielummin kuin Kreikkaan.
Kivasti se Saarikangaskin kommentoi eilen telkkarissa ko. kysymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2012 - 14:44

Tottakait hallituksemme pitäisi tukea oman maansa yritystä enemmin kuin Kreikkaa. Näin siitäkin huolimatta, että loppuen lopuksi rahat ristelijään otettaisiin kuitenkin meidän jokaisen omasta kukkarosta tavalla, tai toisella. Näin valtion (tai oikeammin meidän itsemme) rahat menisivät Suomalaisten työllistämiseen , eikä Kreikkan valtion ja sitä kautta euroopan suurpankkien pystyssäpitoon ja pelastaisimme edes muutaman maamiehemme työttömyyden kurijuudelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.12.2012 - 18:19

pitäisihän sen tukea mieluummin omia työpaikkoja kun kreikkalaisia, tuo korealainen firma vain ei ole oikein innokas itse satsaamaan kun luottavat siihen että muut maksavat kustannukset, voitot raahataan sitten sinne koreaan :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2012 - 19:41

Suo siellä, vetelä täällä... kummin vaan tehdään, niin taitaa iso raha karata Suomesta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2012 - 19:59

Mariaanan sanoin on maailma mallillaan. Aivan sekaisin. ei tässä maailmanloppua pelätä, mutta mihin kaikki johtaa, se pelottaa No se Kreikan homma on kyllä kaiken aloittanut tämän sekasotkun.
Minäkin kuuntelin Saarikankaan haastattelun, hyvin lohkas Kreikkaan viitaten, tähän laivahomman
suhteen. En minä osaa sanoa mitä oikein pitäisi tehdä, mutta jos Kreikka ja laivanrakennushomma kotimaassa on rinnakkain, niin kyllä minä siihen kotosuomen puolelle menen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2012 - 20:43

Voisivat ne tuet mennä kotimaan ihmisten hyväksi mieluummin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2012 - 22:00

Ottaa päähän nuo Kreikan tukemiset...kyllä tuet pitäisi antaa kotimaahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 07:55

Outo "marssijärjestys" on asian käsittelyssä ollut, Haiskahtaa pahalta.
Pitäisi se laiva rakentaa täällä Turussa. Jos ei näin tapahdu on paljon enemmän työttömiä tällä seudulla.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.