Onko joku teistä käyttänyt kipuihinsa urheil/hevosvoidetta, kylmäävää tai lämmittävää? Onko apua kipuihin ollut?

Ostin purkin tänään kun joka yö saa nousta polvien takia rasvailemaan niitä Feldeenillä tai orudiksellä. Olen syönyt kalaöljyä nivelille ja hainrusto-,vihersimpukka kapseleita. Kortisonia on laitettu ja nyt odottelen kukonhelttakuuria kun sais lääkärin ensiksi terveeksi.

Avainsanat: hevoskuuri voidetta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2012 - 07:21

Kyllä olen kokeillut "hevoskuuria", hyvää on ja auttaa. Kylmägeeliä oli se. Minä ostin Itävallasta elokuulla sellaista kuumentavaa voidetta...ensin se tuntuu kylmälle ja kohta kuumottaa. On muuten turkasen hyvää kipeille olkapäille, nilkoille jne. Harmi, että ostin vain yhden tuubin...no ehkäpä sitä pääsee vielä joskus hankkimaan lisää.

Lisätty: 12.12.2012 - 07:22

Ps. Laitoitkos Sirkkaliisa lääkärisi sairaslomalle? Toivottavasti paranee pian ja pääsee sinua hoitamaan :)

Kysyjän kommentti

Kiitos Mariaana, että olet käyttänyt, ajattelin, että pitävät minua huuhaana kun sitä ostin,\r\nmutta on näköjään jotkut muutkin käyttäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2012 - 22:14

Mieheni käyttää Volttaren voidetta kipuihin jatkuvasti..särkylääkeiden lisäksi.
Kanarian risteilyllä ostin Las Palmasta 6 tuubia Volttareenia..niin riittää joksikin aikaa..kun on puolet halvempaa siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2012 - 11:45

Minulla on sitä kylmägeeliä ollut joskus käytössä ja kyllähän se pahenmman kärjen kivulta HETKEKSI aikaa vei.Niska/hartijaseudulle auttoi, kun taas jälleen kerran jumissa olivat.Sain jotenkin sen avulla nukutuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2012 - 09:22

Saattaisi toimiakin tuo voide. Ei ole olut moisien voiteiden käyttöön.

Joskus olen käyttänyt Ice Power nimistä voidetta. On riittänyt tilapäiseen käytttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2012 - 19:49

Olen kokeillut niin hevoslinimentit kuin kylmägeelit. Ei niistä minulle apua ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2012 - 21:33

On tullut kokeiltua. Ostin ison purkin ja levitin sitä kourallisen. Hyvin kuumotti ja kylmäsi samaan aikaan.
Nurmon Jymyn pesäpallojoukkueen suosiossa, ainakin aikoinaan, joten kai siitä apuakin on. Tuskin sitä hevosillekaan turhaan käytetään?