Kenet tai ketkä tahtoisit vielä tänä vuonna henkilökohtaisesti tavata?

Minä ehkä napsnaps ja napsun sakin tuosta vain yks kaks. Jospa pukki aattona tuo teitä pussillisen minulle.

Avainsanat: viesti ystävät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2012 - 12:32

No napsulaisia tietenkin ja sit Jyri Häkämiehen, olis sille vähän asiaa.. tai paljon.

Kysyjän kommentti

No sehän olisikin jotain, viehän minultakin terveisiä, ei niitäkään ihan vähän olisi.\r\nFiksu mies, hyppää hyväpalkkaiseen virkaan ja pidentää 10 tuntiseksi päivät 8 tunnin palkalla.\r\nNo minua tämä ei koske enään, mutta voi on paljon muita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2012 - 21:00

Olen aina haaveillut saavani jutella Mauno ja Tellervo Koiviston kanssa.Tunnen syvää kunnioitusta tätä vanhaa pariskuntaa kohtaan.Ja silkkaa uteliaisuutta !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 07:29

Muutaman mielenkiintoisen ihmisen, mutta se ei liene mahdollista.
Sirkkaliisan tavoin tahtoisin nähdä napsulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 21:42

Joulupukin tietysti...ja tietysti myös napsukavereita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 22:11

Sain juuri tekstiviestin, että jouluaattona saapuu joulupukki vierailulle.
Toiveeni sittenkin toteutuu ja saan nähdä lastenlasten jouluilon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.12.2012 - 22:44

Tapaan hänet jo ensi viikolla kenet haluankin tavata. Ihanan lapsenlapseni joka tulee viikoksi luokseni joulun viettoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2012 - 19:32

Liki 30 vuotta elämääni häirinneen kaukohäirikön.