Presidentin puolison puku...Tykkäsitkö vai mitä olit mieltä?

Tuli mieleen, että kiiltävä nukke oli puettu juhlapaperiin...Eli en pitänyt kyllä puvusta yhtään.Puvun malli sensijaan oli rouvalle sopiva!

Avainsanat: printtikankainen juhlapuku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2012 - 19:09

Jenni Haukion puku ei kuulunut illan näyttävimpiin, mutta oli siitä huolimatta juuri kantajalleen sopiva ja kaunis nimenomaan hänen päällään. Siitä onnittelut hänelle.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2012 - 22:37

Kyllä sitä hyvin katseli.

Ei nyt enempää säväyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2012 - 12:11

Tykkäsin kovasti. Ei ollut liian kiiltävä ja myöhemmin selvisi, että kuviot koostuivat maakuntakukkien kuvista. Ajattelin matkia tuota mallia ensi kesänä. Ihana malli. Pelkäsin jotain mummomekkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2012 - 13:57

Sopi kantajalleen erinomaisesti. Juhlissa näki monta näyttävää pukua, mutta joissa mielestäni ei valtakunnan 1. nainen olisi voinut ottaa vieraitaan vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2012 - 17:03

Tykkäsin tosi paljon. Oikein sopiva kantajalleen. Aika paljon oli muuten sinisiä pukuja, useimmat todella sieviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2012 - 20:33

Oli kaunis, hillitty ja sopiva hänen vartalolleen. Ja rouva Jenni Haukio kantoi pukunsa sen arvokkuutta vaativalla tavalla, Kaunis puku todella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2012 - 22:46

Yläosan väritys olisi saanut olla lähempänä puvun väriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2012 - 13:00

se bolero vai mikä lieneekin nimeltään
teki siittä mummumaisen minun mielestäin
joten en tykännut ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2012 - 19:58

Ei paras mahdollinen, vähän vaatimattoman oloinen puku.