Annatko kirjalahjoja läheisillesi?

Mie ainankin tykkäisin saada kirjalahjan.

Avainsanat: kirjalahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.12.2012 - 21:29

Tänä jouluna annan. Olen vuoden aikana hankkinut askartelu- ja käsityökirjoja. Lapset saavat satukirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2012 - 21:40

Kirjat ovat perinteisesti ollut hyvä lahja, niitä tykkään antaa ja myös saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 21:45

en anna kirjalahjoja, ystäväpiirini on huono lukemaan, ainoa joka lukee on kirjaston asiakas ja ei anna itselleen ostaa kirjaa. Ja tosihan se on jos ei ole kirjahyllyä, mitä tekee kirjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 21:58

Olen kirjahullu.Tilanpuutteen (ja miehen valvovan silmän ) vuoksi niitä ei enää NIIN kasaannu, kuin aikaisemmin...Onneksi meillä on kaupungissa hyvä kirjasto.Tänään viimeeksi lainasin 6 kirjaa.Ja laidasta laitaan tietokirjaa unohtamatta !
Pyrin antamaan kirjoja ainakin muutaman joka joulu. Tarkoin valittuina ja oikeaan osoitteesseen mennessään ovat oiva lahja.Toivottavasti saan itsekin kirjan lahjaksi.Olisi erittäin mieluinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 22:04

Ei kirjoja, mutta äänikirjoja kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2012 - 22:32

Annan kirjalahjoja tänäkin vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.12.2012 - 23:26

täytyy olla ihan varma kirjasta jos lahjaksi aikoo, kaikilla on hyllyssä lukemattomia kirjoja pölyttymässä,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2012 - 07:24

Joka vuosi joku on saanut kirjalahjan..eiköhän tänäkin jouluna. Rakastan kirjoja itse yli kaiken ja niitä alkaa olla aittaa myöten aikas paljon, mutta en raaski luopua niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2012 - 21:54

Ei ole vielä ainakaan yhtään kirjalahjaa hankkinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2012 - 13:57

Kyllä , mutta vain suvun pienimmille sillä me aikuiset emme joululahjoin toisiamme muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2012 - 14:13

Aika usein ostan ystävilleni kirjoja lahjaksi vuoden ajasta riippumatta, siis jos löydän sellaisen, joka vastaanottajaa kiinnostaa. Yleensä en edes hanki joululahjoja, tänä jouluna lahjan saa kaksi henkilöä poikani lisäksi. Tiedän saavani lahjoja, joten kaiketi pitää varautua myös niitä antamaan.