Huomenna jälleen lauletaan maamme kirkoissa Hoosianna, aiotko Sinä mennä mukaan? Toivotan hyvää adventinaikaa napsulaisille.

.Palaa näköjään, vaikka luulin että se ei pala, jollei niin tuikkaa sitä, niin minulla alkaa loimuta.

Lisätty: 01.12.2012 - 21:46

En mene minäkään jumalanpalvelukseen, katson telkasta. Menen Koop`in konserttiin kirkkoon kello 16.00. Jospa siellä kaikuisi Hoosianna. Taitaa laulaa paljon ulkomaista laulua.

Avainsanat: ensimmäinen adventtisunnuntai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2012 - 20:32

Hyvää adventtiaikaa kaikille napsulaisille, kirkkoon en mene, mutta oletan kuulevani Hoosiannaa laulettavan huomenna niin radiossa kuin tv:ssäkin.

Kysyjän kommentti

empämennyt minäkään Hoosiannaa laulamaan, lauloin telkan kanssa kilpaa sunnuntaina sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.12.2012 - 16:54

En mene mukaan kirkkoon, mutta kotona kuuntelen ja katson telkkarista. Näin teen joka vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 17:25

Olen yövuorossa ensi yön joten nukun huomenna aamupäivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.12.2012 - 17:32

Samoin sinulle hyvää Adventtia. En mene kirkkoon - jos muistan, kuuntelen tai katselen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 17:51

Rauhallista Adventtia vaan sinullekin. Itse muinoin olin aina Hoosiannaa laulamassa ja toiset kuuntelivat.Kuoromme olikin hyvä! Nyt harrastus jäänyt, samoin kirkossa käynti.
Mielestäni hiljentymiseen ei tarvita kirkkoa.Hiljentyä voi missä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 19:15

Ensimmmäinen adventti ja hyvin se ensimmäinen kynttilä palaa. Katsomme kotona televisiosta jumalanpalveluksen ja laulamme mukana. Rauhaisaa adventinaikaa myös minultakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 19:38

Hyvää adventtiaikaa sinulle myös sirkkaliisa..ei ole meininki mennä kirkkoon..mutta telkkarista kyllä kuunlelen ja katselen.. kynttilän laitan palamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2012 - 18:36

Ei ole aikomusta mennä kirkkoon, mutta telkkarista sujuvasti kuuntelen.