Miten suhtaudutte tähän?

www.iltalehti.fi/hullumaailm...9_hu.shtml

Avainsanat: yksisarvinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2012 - 18:38

Kyllähän sitä pitää uskoa, mitä keskushallinto syöttää. Jokaisella järjestelmällä on omansa, toteutuksessa vain eroja. Minusta pinnan alla kytee jo lujaa, muutos odottaa syntymää. Johdolla taitaa olla vitsit vähissä. Rahat käytetään mieluummin vallan ja sotilaallisen voiman pönkittämiseen, kuin omien kansalaisten ruokkimiseen ym.

Kysyjän kommentti

Kyllä vaan.Jotenkin tuntuu,että taitaa siellä olla piankin lähtölaskenta lähellä...Harmittaa, että ihmiset pakotetaan pimentoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2012 - 15:58

Melkein sanon, että totta vai tarua, en muuten osaa suhtautua. Pitäisi itse nähdä ja kokea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.12.2012 - 16:50

Kaikilla mahdollisilla tavoilla meitä yritetään huijata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 17:27

Aika vahvasti tarua. Tuskin kukaan ottaa todesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.12.2012 - 17:29

Annan ajan kulua - totuus tuostakin tulee vielä esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 18:25

Kyllä se ainoa yksisarvisen pesä on siellä maan johdossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 19:39

Kyllähän tuo on tarua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 20:30

Tarun puolelle menee, tuolla päin noita taruja näkyy olevan enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2012 - 12:13

Koreansetä Kim Jong-un on taas päässyt vauhtiin ja muu maailmaa lukee hänen tarinoitaan innolla välittämättä siitä ovatko hänen tarinansa totta vai ei. Hassun hauskaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2012 - 18:35

Suomi lienee "sarvikuonojen" valtakunta!

Jos kaikki järki on ainoastaan sarven päässä, niin aina heikommin menee.