Syötkö jotakin iltapalaa?jos syöt niin mitä?

Avainsanat: iltapala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2012 - 20:56

hedelmälautanen ja lasi mehua, niillä mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.11.2012 - 20:48

Iltapalani on iso mukillinen teetä ja sämpylä lisukkeineen. Hyvin jaksaa nukkua sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2012 - 21:06

Oululaisen jälkiuunipalan ja siihen jotain kinkuntapaista päälle. Kyytipojaksi iso lasillinen kylmää vettä. Nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2012 - 21:33

Söin kulhollisen juuri raastettua porkkanaraastetta ananaksella.Kyytipojaksi muki hyvää teetä :) Ja ettei AIVAN terveelliseksi menisi, niin pätkän kiuasmakkaraa. Hih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 08:01

Eilen illalla mukillinen kaakaota ja voileipä jonka päällä juustosiivu sekä karpalomaksapateeta. Töissä iltavuorossa olin jo juonut teetä ja syönyt hedelmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 10:22

Eilen taisi mennä pari jäätelötuuttia MIB-elokuvaa katsellessa. Yleensä jogurttia ja mysliä jos sitäkään. Lääkkeiden kanssa lasillinen vettä. Joskus hedelmiä. Liian usein iltapala koostuu tosi
kaloririkkaista tuotteista, muutama karkki, sipsejä, rusinoita ja erilaisia pähkinöitä. Ehkä etsiskelen vielä sitä oikeanlaista iltapalakoostetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 10:50

Milloin mitäkin sattuu kaapissa olemaan.
Useimmiten voileipää ja kahvia.
Riisipuuroa söisin, mutta keittäminen ja hauduttaminen on hankalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.11.2012 - 11:35

syön kyllä ja ihan mitä sattuu, en paljon katso kellonaikoja kun jääkaapille menen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 12:36

Voileivän joskus satunaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 18:35

Iltapalani koostuu yleensä vähäkalorisesta mehusta, tai wishystä ja jugurtista, tai viilistä, tai sokerittomasta kiisselistä kauraleseiden kera sekä hedelmistä, tai marjoista, tai vihanneksista, tai kasviksista tai muutamasta palsta leipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 18:50

Jogurtti, leipäviipale, pala jäätelöä, hedelmä, vaihtelevasti en toki kaikkia samana iltana.