Onko kukaan tehnyt omia reissuja paikallisiin nähtävyyksiin, vai onko retket ainoa kannattava tapa? Egypti / Hurghara

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2012 - 09:33

Joskus aikoinaan Sharm El Sheikhissä mentiin omin päin mönkijäsafarille. Retki oli oikein kiva ja onnistunut, piti vaan olla tarkkana hinnan kanssa. Oltiin sovittu summa neljältä hengeltä, mutta kuski (eri henkilö) alkoikin väittämään, että summa oli per hlö. Onneksi keskustelimme hinnasta vielä ennen taksiin nousua ja asia saatiin sovittua. Muuten en näe ongelmaa omatoimiretkissä. Kannattaa vaan pysyä tarkkana rahan kanssa, sopia kaikki etukäteen.

Ja älkää syökö ravintoloissa näkemättä hintoja listalta, siinä meitä vedätettiin. Olivat oikein mukavia kunnes tuli laskun aika, sitten puolet ravintolan henkilökunnasta nauroi meille ja kiukullemme. Noh, oppirahat on maksettava...

Kysyjän kommentti

Vastaus oli kysymykseeni sopiva

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2012 - 09:48

Valvottu retki on tämänhetkisessä Egyptin tilanteess ainoa oikea vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 12:03

Haluatko sinne varmasti?...Tällähetkellä osa paikallisista oppaista ainakin lakkoilee.Radiosta juuri kuulin juttua.Taitaa olla opastettukin retki kiven takana...Liian rauhatonta aluetta ainakin meikäläisen makuun!