Hobittikolikko pian käypää valuuttaa Uudessa -Seelannissa.Meinaatko hankkia omasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2012 - 22:13

No jestas, voisko turhempaan rahaa laittaa. Yksi kultainen 10 dollarin hobittikolikko maksaa 3695 Uuden-Seelannin dollaria eli noin 2 342 euroa. On halvempiakin versioita olemassa. Ei en hanki, en ole muitakaan juhlarahoja kerännyt. Minulla oli nikkelimarkka syntymävuodeltani, jonka annoin lapsenlapselleni muistoksi mummon syntymävuodesta.
" että koskas sinä maksat sen nikkelimarkan, jonka olet minulta lainannut jne."

Kysyjän kommentti

Kaikkea ne maailmalla keksiikin! Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.11.2012 - 17:16

En edes tiedä mikä se on, joten en myöskään hanki sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 18:40

Tää hobitti on valvonut kaksi yötä töissä eikä yhtään ole kartalla vaan menossa nukkumaan ihan kohta. Anteeksi, mutta mistä olikaan kysymys?
Lienee paree ajatella huomenna, hyvänä päivänä uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.11.2012 - 20:27

En kenties hanki. Vieläkin kaipaan vanhoja "Urkkeja".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2012 - 17:05

Annan toisten mä talletella arvokolikot, ne multa pitkät vain saa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 10:17

Ei oikein osu kohdalle ulkolaisten kolikkojen keräily.
Hopoti, hopoti, hoi. Hummani juoksee ilman kolikkoakin.