Keitä sinä haluaisit nähdä uudella "Vain elämää" ohjelman tuotantokaudella?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2012 - 19:19

En seurannut ensimmäistä kautta ja tuskin seuraavaakaan, mutta voisin muuttaa mieleni, jos Andy McCoy siellä olisi, voisi olla melkoisen mielenkiintoista......

Kysyjän kommentti

Taitaisi olla aika hurja riski pyytää kyseinen artisti tuohon ohjelmaan... :)) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.11.2012 - 16:20

Tarja Ylitalon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.11.2012 - 17:00

Jos Tuomas Holopaisen näkisin siellä, katsoisin kyseistä ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 19:30

Minulle on aivan sama keitä uudella "Vain elämää" kaudella on mukana. En seurannut ensimmäistäkään kautta ja tuskinpa tulen seuraamaan muitakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 22:29

No minäkin katsoin vähän Katri-Helenan ohjelmaa. Jaa, että mitäs sanoisin, tunnen niin vähän julkkiksia ja ei paljon kiinnosta laitetaas nyt Antonio, hän joka on Haaviston Pekan siippa.
siinä on ihana vilkkusilmä ja aina niin viattoman hyväntuulinen heppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.11.2012 - 00:33

jos tuo ohjelma on se missä muusikot laulavat toistensa lauluja niin, loiri, alangon veljekset, chisu, jippu, ruonansuu, k. koskinen, hector, esimerkiksi voisivat houkutella minua katsomaan ainakin muutaman jakson ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 10:10

Paula Koivuniemi naisartisteista tuli ensimmäisenä mieleen ja miehistä Reijo Taipale.