Oletko jonkun ruoka aineen suurkuluttaja? Mitä jääkaapissasi aina on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.11.2012 - 21:22

Puolukkahilloa.

Kysyjän kommentti

Meillä miehet ei kuulemma pärjää ilman juustoa.Ja sitä kuluu.... Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2012 - 14:51

Aina pitää olla erilaisia ruokakermoja, juustoja, suolakurkkuja, kirnuvoita, jogurttia tai viiliä, munia...näin äkkiä sanottuna. On siellä kyllä muutakin, mutta sellaisia joita ei nyt joka päivä tarvitse. En ole näistä minkään suurkuluttaja, mutta kaikki ovat tarpeellisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 19:22

Kananmunat, becel, ruokaöljy, leikkele, hyvä juusto, 10 mansikkakeitto, maitoa kahveeseen ja jogurttia kreikkalaista tai onko se nyt turkkilaista kilon pönikkä sekä raejuustoa. Nämä ovat minulla siellä ns. jokapäiväisesti. niin ja rasvana Becel ja rypsiöljy. Vierasvarana kermaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 20:01

Juustoa menee todella paljon..ja sieltähän löytyy yhyä sun toista..mitä päivittäin tarvii..kananmunia on aina.mys viiliä,jugurttia piimää beceliä..koskaa ei ole pelkkää valoa...
Leikkeitä en itse syö..mutta niitäkin on aina..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.11.2012 - 22:20

En minkään suurkuluttaja, mutta täytyy kaapissa olla aina jokapäiväiseen ruoanlaittoon ja syömiseen kuuluvat aineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2012 - 01:51

Juustoja (raejuustoakin),kananmunia, tomaattia, tuorekurkkua, puolukkahilloa, vichyä ja ruokaöljyä ja banaaneita, sekä mandariineja löytyy aina jääkääpistamme. Näin siksi, että niillä saa taltutettua nälän silloinkin kun ruokakaappimme ja pakastimemme ammoittavat muuten tyhjyyttään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 10:39

Elämä ilman voileipää etilkkakurkulla ja meetvurstilla olisi aika ankeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 19:14

Perustarvikkeet löytyy ja aina porkkanoita pussillinen välipalaksi