Mitä adventtikalenterilaatikoihin? Lämpökynttilä mahtuu. 6.12.tietysti pieni Suomen lippu, karamelli, lause. Tulee vanhukselle.

Avainsanat: adventtikalenterilaatikoston sisällys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2012 - 12:59

Miksei sinne voi laittaa vaikka mitä pientä? Kuivakukkasen nuppuja/ potpouria tuoksumaan...Löylytuoksupullon (pieniäkin on) , koristeltu kivi vaikka lehtipainoksi...Lapulle kirjoitettua vaikka mitä :vitsi,ruokaohje, neulomisohje,lupaus yhteisestä ajasta tai vaikka siivoustalkoista tai ikkunanpesusta.Virren sanat...Pikkuinen tonttu/kuusenkoriste...Pieni valokuva...Kukan siemeniä...Pähkinöitä ja rusinoita...Ja tuo lämpökynttilä on kyllä hyvä :)

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkeistä. Tänään vein valmiin kalenterin saajalleen. Noudatin ehdotuksiasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2012 - 17:53

Heijastin heilumaan.
Käpy kuuseen.
Lippu leffaan.
Suklaata suuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.11.2012 - 21:00

Sinne voi laittaa vaikka mitä, mieti millainen ihminen on jolle se tulee. Hänen mukaisensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2012 - 00:54

Laita adventtikalenterin sisälle lupauksia avunannoista (siivous, kaupassakäynti,...), vierailukäynneistä (vanhuksen luona, vanhuksen kanssa sukulaisissa...), tai muunlaisista henkilökohtaisista muistamisista silloinkin kun ei ole joulu. Vanhuksesi ilahtuu varmasti näistä lahjoista enempi kuin yhdestäkään tavarasta. Minä ainakin ilahtuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2012 - 19:07

Just janjaan ajatuksia oli minullakin, sain jouluksi 2009 siskolta taulun, johon hän oli tekstannut ajatuksiaan, miten auttaa minua tulevan vuoden aikana. Taulu on keittiön hyllyllä ja sisko on Taivaan joulussa, mutta ehkä hän hyviä enkeleitä lähettää minulle. Janjaan ajatus on vertaansa vailla, siis muulloinkin kuin jouluna miten arvokasta ja silti tavallista, mutta pitää muistaa sitten tehdä, mitä on luvannut.