Millainen on paras heijastin, joka todella on käytössäsi? Minulla heiluu kassissa kissankuva, joka halii punaista sydäntä.

Avainsanat: heijastin käytössä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2012 - 19:09

Toyossani on lainkirjaimen täyttävät heiastimet koska katastus ja pollut eivät ole huomautelleet. hanskalokerossa on tietyömiesten heijastusliivi vuan empä ou tarvinna.

Kysyjän kommentti

Heijastinliivi on melkein paras pimeällä. Se pitäisi vaan olla päällä ulkona liikkuessa eikä siellä hansikaslokerossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.11.2012 - 16:11

Ei ole käytössä hyvää ei huonoa heijastinta. En liiku pimeällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 18:22

Marimekon heijastinkukkanen on minun heijastimeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 20:14

Ei muodolla niin väliä ole, kunhan tekee tehtävänsä.
Käytössä vanha lumihiutaleen mallinen, joka loistaa todella kirkkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 20:38

Minulla on muutama sellainen pitkänomainen heijastin, jonka voi napauttaa esimerkiksi käsivarren ympärille ja hyvin näkyy.Sitten on niitä perinteisempiä "heiluvia",mutten niistä oikein perusta, kun vauhdikkaasti mentäessä kietoutuu koiran hihnaan ja sitten vasta solmussa ollaan... Jackrusselilla on hihnassaan heijastinnauhat, joten näinpä näymme sitten tuolla pimeässä molemmat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2012 - 21:44

Eiköhän heijastimet ole kaikki hyviä. Vaatteisiin valmiiksi ommellut ovat hyviä, heijastinliivit vielä paremmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.11.2012 - 00:04

heijastinliivit on välillä käytössä, elukoiden kanssa kun liikkuu maantien reunassa niin on parempi näkyä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2012 - 17:07

Sulhaseni on teipattu rullaheijastimella ylt ympäriinsä, itse minulla on perhosia.