Onko autoonne osunut tänä syksynä hirvi,peura,siili,jänis tai muu pieneläin tai suurempikin? Tosi pimeetä tällä hetkellä ajella.

Avainsanat: eläinkolari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2012 - 16:55

En ole koskaan osunut koiraa suurempaan eläimeen autolla vaikka on 50 vuoden aikana tullut ajettua n.1,5 milj kilometriä. Joskus ennen 80-lukua joku jänis ja pari koiraa joiden takia en viitsinyt metsään ajaa.

Lisätty: 16.11.2012 - 00:08

Mamseleille tiedoksi, n.20 senä sain kyyn kaulani ymäri kun veljeni ajoi moottoripyörällään edeltä sen yli uimaan mennessä ja ei ollut kuin uimahousut vaatetuksena. Piti käydä katsomassa mikä niljakas se oli. Kyy, jonka pään oli edeltäjäni litistänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2012 - 18:21

Ei ole, onneksi. Onneksi ei myöskään yhtään jalankulkijaa, kumma että kaikki ei ymmärrä heijastimen merkitystä henkivakuutuksena, tässä pimeydessä mustissa vaatteissa kulkevalla on henkiriepu hiuskarvan varassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 20:12

Kyykäärme jäi auton pyörän alle. Ei mielestäni mikään ongelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 20:47

Viimeaikoina suuremmilta onneksi vältytty.Koskaan olen ajanut muutaman jäniksen ja oravan yli.Harmitti tietysti nekin...Muutama hirvi kyllä tänäkin syksynä jo pelotellut, mutta onneksi ovat pysyneet ojan ja metsän puolella.Niistä elukoista en pidä, kun tekevät niin suurta haittaa auton kanssa kohdatessaan.Niitä saisi harventaa enemmän...
Olin pikkutyttö, kun isä sai metsätiellä hirven syliinsä;meni tojota lunastukseen ja iskän kylkiluut ja polvi rusentuivat uuteen uskoon...Oli onni onnettomuudessa, että kohta tiellä meni toinenkin auto, sillä silloin ei kännyköitä ollut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2012 - 21:43

Ei onneksi ole osunut, enkä minä niihin. On todella synkkää ja raskasta ajaa pimeällä. Eilenillalla viimeksi sitä harrastin kun tulin työkeikalta kotia. Silmät olivat tiukilla ja mitään muuta ei auttanut ajatella - keskittyä vain ajamiseen 5 -tietä pitkin, missä on aika kova liikenne.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.11.2012 - 00:06

ampparia isompaa ei ole onneksi ikkunaan osunut eikä allekaan jäänyt ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2012 - 17:09

ei onneksi ole tapahtunut mitään niin ikävää, yden koiran olen nähnyt tänä vuonna jäävän auton alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2012 - 10:48

Yhdet maitokärryt olen pelotellut ja naarmut vain autoni kyljessä. Kerran jänis istui rantatiellä ja sitä katsoessani peruutin puuhun. Siinä tähänastiset saavutukseni, toistaiseksi.