Aikooko presidentti Tarja Halonen ottaa uuden lemmikin, millaisen?

Avainsanat: uusi koti eläin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2012 - 18:17

Kissaihminen on aina kissaihminen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2012 - 11:12

Ottaa jos otaa ja taatusti sellaisen joka häntä itseään eniten mielyttää. Ei kysele kansan mielipidettä, ei usko enustajaeukkojen paras lemikki näkyjä, eikä samaanimanaajien rumpupalikoiden paukeitta päätöstä tehdessään. Toimii ihan oman tahtonsa mukaan ja silloin kuin itse haluaa, kuunnellen korkeintaa rakkasta puolisoaan Penttiä ratkaisun hetkellä ja kantaa jos kantaa kotiinsa mieluisimman lemminkkinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 11:54

Tämä ison naapurivaltion isoherra ehdotti Haloselle kissanpentua.Olisi saanut lahjaksi...Siitä tässä vissiinkin kyse : ) ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 12:06

Kattia kanssa, sanoi Medvedev, kun kissanpentua Haloselle tarjos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.11.2012 - 12:51

Kissan ottaa tai sitten ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 15:04

Mihin kissa karvoistaan pääsee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 17:03

Joko se "linnankiertäjä" joutaa viralta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2012 - 21:28

En tiedä aikooko ottaa, mutta kissojahan hänellä on tainnut olla aiemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.11.2012 - 00:16

eikö se nykyinen päässyt juuri kunnanvaltuustoon, mihin sitä uutta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2012 - 17:12

Ilmankos sitä lehdet kirjoittaa, että Halosella on hyvät välit Venäjään.