Onko sinulla vielä verkot vesissä? Mitä kalaa pyydät?

Saatiin verkoilla vielä siikaa :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2012 - 16:08

Ei ole lionneet siellä muuta kuin yön yli kerrallaan tarpeenvaatiessa. Eikä ole suurempaa tarvetta, yleensä tuolla merellä ui monen sortin kaloja mitkä osuvat 60mm silmään. Kun ostan uusia verkkoja niin olen suuretanut silmäkokoa. Lohiverkoissani tosin on 80mm silmä mikä taitaa olla minimi. Niitä tosin en ole viritellyt merelle pariinvuoteen. Kaupasta saa nykybensiin hinnoilla niin pajon lohiakin kuin jaksaa syödä. Kauppiaalta vain voi pyytää määrätyn kalan?

Kysyjän kommentti

Kalastus on joillekin mukava ulkoilma harrastus.Bonuksena saa useimminten jotakin kalaa! Jos lasken muikkuverkot,saanen yleensä muikkuja,tai jos siikaverkot, niin siikaa jne.. Suosittelen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2012 - 14:49

Eipä ole eikä menneenä kesänäkään ollut vaikka järvi on tuossa 500 metrin päässä. Verkot asustivat kaupungissa ja saimme ne vasta loppukesästä takaisin. Sittenpä ei enää ehtinyt kalastamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 15:55

Ei ole enään.Kaikki käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 19:34

Verkkoja en omista, kala kelpaa lajiin katsomatta, kunhan on tuoretta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 20:44

Ei mummolla ole enään venetä ei verkkoja ja tärkein soutaja puuttuu, vaikka Keurusselän rannalla asun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 22:01

Lokakuun 12 päivä lopetin tämänvuotisen verkkokalastuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 11:34

Eipä ole enää verkkoja vesillä.. Täytyi laittaa vene talviteloille jo muutama viikko sitten ensimmäisten yöpakkasten saavuttua ettei kunnon talvi pääse yllättämään ja veneen kääntö jää ensi kesään mikä ei kyllä tekisi hyvää paatillemme. Silloin kun kalastan saalistan kaikkea mahdollista haukea, siikaa, muikkua, ahventa....ihan kaikkea.. särkiäkin, niistäkin kun saa hyvää ruokaa huolella laittettaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2012 - 21:21

Mökki on talviteloilla ollut jo tovin. Verkot saavat kuivahtaa rauhassa kevääseen.