Joulu lähestyy kovaa vauhtia.Monta perinteistä joulukorttia meinaat lähettää?Teetkö ne itse, vai ostatko?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2012 - 18:48

Tuli taas SJK:n kortteja olisko parikymmentä. Mitähän tekis, maksanko suulla ja jaloilla kädettömien maalaamat kortit? On ne aika hyvin tetyjä kun ottaa huomioon millä on sivellintä käytetty: Lähettäminen on sitten asia erikseen.

Kysyjän kommentti

Näiden taiteilijoiden kortit ovat kyllä hienosti tehtyjä! Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.11.2012 - 10:57

Muutaman ostokortin lähetän kaikkein läheisimmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2012 - 12:40

Tarkoitus olisi tehdä parikymmentä joulukorttia itse askarrellen. Saa nähdä kuinka kiire taas tulee.
Von myös lähettää noita Annansilmäkortteja hyvällä omallatunnolla koska niistä kuitenkin maksan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2012 - 12:44

Lähetän joulukortteja vuodesta toiseen parisenkymmentä, en enempää. Osan niistä väsään ja väkerrän aina itse, sillä pidän korttien teosta ja olen sitä mieltä, että itse tehty kortti on persoonallinen ja kaunis tapa toivottaa hyvää joulunaikaa läheisille ja rakkaille ihmisille. Niillekkin joille en itse väsää ja väkerrä joulukortteja valitsen ostettujen korttien joukosta suurella huolella parhaiten heille itselleen aiheiltaan sopivat. Näissäkin on aina viitaus sellaiseen mitä ei lisäksemme tiedä kukaan muu. Näin nekin toivon mukaan ilahduttavat saajaansa emempi kuin yksikään hätäisesti kiireellä ostettu tusinapainos ilahduttaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2012 - 13:12

Yritän väkertää itse noin parikymmentä, mutta idea vielä puuttuu. Täytyykin alkaa miettimään millaisia tänä vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2012 - 13:26

Tyylilleni uskollisena en edelleenkään lähetä ainoaakaan. Soitan joulutervehdykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2012 - 14:45

Parisenkymmentä niitä meiltä on yleensä lähtenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2012 - 21:10

Toista kymmentä niitä kertyy. Sekä että, lapsille ostokortit ja aikuisille omatekemät.
Tarpeet ovat jo valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2012 - 21:35

Muutama kymmen lähtee, ostokorttilinjalla olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2012 - 21:03

Kyllä minä värkkään itse, jos terveenä pysyn. en laita kovin monta.